در ادامه دور دوم جلسات کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیونها ؛ رئیس کمیته ملی المپیک امروز با مسئولین فدراسیون تیرو کمان دیدار کرد

در ادامه دور دوم جلسات کمیته ملی المپیک با مسئولین فدراسیونها ؛ رئیس کمیته ملی المپیک امروز با مسئولین فدراسیون تیرو کمان دیدار کرد


صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس  ، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی  رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در فدراسیون تیرو کمان با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی  المپیک  ، در ابتدای این نشست محمد علی شجاعی رئیس فدراسیون تیرو کمان ضمن ارائه گزارشی ، به  نحوه آماده سازی ملی پوشان تیرو کمان پرداخت و ابراز امیدواری کرد نمایندگان کشورمان در این رشته بتوانند با حداکثر توان به مصاف حریفان اسیایی خود بروند.
سپس مون سرمربی  کره ای تیم ملی تیرو کمان به ارائه گزارشی در خصوص شرایط تمرین و آماده سازی ملی پوشان کماندار در اردو پرداخت و خاطر نشان کرد ، فدراسیون تا کنون با تمام توان در جهت موفقیت ملی پوشان و آماده سازی آنها حرکت کرده و با توجه به حمایت های که از سوی کمیته ملی المپیک می شود امیدواریم در بازیهای اسیایی کره ملی پوشان به نتایج مطلوبی برسند .
وی ضمن اشاره به این موضوع که  حضور قدر تهای جهانی این رشته در آسیا باعث می شود جدال سختی در بازیهای اسیایی پیش رو داشته باشیم  ، گفت : اما ملی پوشان ما از انگیزه بسیاری برخوردارند .
سپس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک  ضمن اشاره به این موضوع که روند بازدیدهای مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوها و گفت و گو با مسئولان فدراسیونها ادامه خواهد داشت گفت : تیم ملی تیرو کمان کشورمان تا کنون اردوهای خارج از تهران و حتی تورنمنت های بین المللی  خوبی را پشت سر گذاشته است و امید می رود با کادر فنی با تجربه و با انگیزه ای که در تیم وجود دارد نمایندگان کشورمان با حداکثر آمادگی در رقابت های اسیایی به مصاف حریفان بروند .
کمیته ملی المپیک در حد توان برای آماده سازی کاروان اعزامی به بازیهای اسیایی تلاش خواهد کرد این وظیفه کمیته ملی المپیک است که از تیمهای اعزامی حمایت کند ، ورزشکاران ، قهرمانان و و کادر فنی نگران نباشند و فقط بر روی آمادگی خود تمرکز  داشته باشند تا بتوانند با حداگثر توان به مصاف حریفان آسیایی خود بروند.

۱۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.