پیام تبریک مهندس علی آبادی به مناسبت کسب عنوان سومی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی دانمارک

پیام تبریک مهندس علی آبادی به مناسبت  کسب عنوان سومی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی دانمارک
مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در پیام تبریکی به مناسبت کسب عنوان سومی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان ، از تلاش و همت کادر فنی و قهرمانان این تیم تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مهندس محمد علی آبادی در پیام تبریک خود همت و تلاش ستودنی جوانان ایرانی را در راه کسب افتخار در مسابقات قهرمانی جهان در  دانمارک و  کسب سه نشان طلا، نقره و برنز و اخذ عنوون سومی جهان ارزنده  دانست و گفت:
بی شک  کشتی ایران با تکیه بر جوانان بالنده خویش و هدایت ارزشمند مربیان جوان و با انگیزه قادر خواهد بود از هر فرصتی پلی برای خوشنودی مردم جهت موفقیت در عرصه بین المللی بزند و به شخصه امید زیادی دارم که این جوانان غیور با همت بلند خویش در عرصه بازیهای آسیایی گوانگجو چین و بازیهای المپیک لندن ، پرچم افتخار را برای ورزش ایران عزیز بر افرازند .
وظیفه خویش می دانم از تلاش تک تک قهرمانان ، کادر فنی تیم و کوشش فدراسیون کشتی در  به دست آوردن افتخار در آوردگاه سخت جهانی تقدیر و تشکر نموده و این عنوان  را به آحاد مردم و جامعه ورزش تبریک بگویم .

شایان ذکر است: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب سه مدال مهدی تقوی (طلا)،فردین مصومی(نقره) و صادق گودرزی (برنز) در مجموع موفق شد  با کسب 40 امتیاز پس از کشورهای روسیه و آذربایجان در رده سوم مسابقات قهرمانی جهان 2009 دانمارک  جای گیرد.

۳ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.