تیم ملی والیبال ایران با شکست لهستان به مرحله نهایی صعود کرد

تیم ملی والیبال ایران با شکست لهستان به مرحله نهایی صعود کرد
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته ششم لیگ جهانی نیز موفق به شکست لهستان شد تا صعود خود به مرحله نهایی این رقابت ها را یک هفته زودتر از پایان دور مقدماتی قطعی کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه  هفته ششم لیگ جهانی والیبال، موفق به شکست سه بر صفر لهستان شد.
ملی پوشان ایران در این دیدار در سه ست متولی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 22 با اقتدار به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز شیرین دیگر کسب کنند و 19 امتیازی شوند. ملی پوشان ایران با کسب این پیروزی عنوان صدر نشینی گروه یک را از ایتالیا گرفتند.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این بازی از ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف استفاده کرد.
مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور و  پوریا فیاضی ذخیره های تیم ایران در این دیدار بودند.
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی از تماشاگران ویژه این دیدار حساس بودند.
هفته هفتم و پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال از جمعه 13 تیرماه آغاز می شود که تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه و با هدف تثبیت صدرنشینی در گروه یک لیگ جهانی والیبال به مصاف لهستان خواهد رفت. در این هفته تیم های برزیل و ایتالیا نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 20 جولای (29 تیرماه) در شهر فلورانس ایتالیا آغاز می شود و شش تیم (چهار تیم از گروه های یک و دو دسته یک، ایتالیای میزبان و قهرمان دسته دو) در دو گروه با هم رقابت خواهند کرد.
تیم ملی والیبال ایران که برای دومین بار در طول تاریخ حضور در رقابت های لیگ جهانی را تجربه می کند،  امسال با هدایت اسلوبودان کواچ موفق به صعود به مرحله نهایی این رقابت ها شد.
تیم ملی والیبال ایران در سال گذشته با هدایت خولیو ولاسکو و در نخستین حضور خود مقام نهمی جهان را به دست آورد که حضور تاثیر گذار و تاریخی بود.

در حاشیه این رقابتهاکیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک که از نزدک شاهد دیدار ایران و لهستان بود با حضور در رختکن تیم ملی صعود ملی پوشان کشورمان را به تک تک بازیکنان تبریک گفت و اعلام داشت:تشکر می کنم از قهرمانان عزیز،کادر فنی و مسئولین که توانستند با پیروزی و صعود خود شادی و نشاط را برای مرم به ارمغان بیاورند البته کار تمام شده نیست و امیدواریم همین روحیه شادی و نشاط را در دو مسابقه بعدی هم داشته باشند و بتوانند به عنوان سرگروه صعود کنند.


۸ تیر ۱۳۹۳ ۲۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.