علی دوانی و صبا نجفی قهرمان تور تنیس آسیا

علی دوانی و صبا نجفی قهرمان  تور تنیس آسیا
رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس: مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس اصفهان برگزار شد و تنیسورها در ۲ بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان با انجام دیدارهای پایانی نفرات برتر معرفی شدند.
در پایان این رقابت ها و در بخش پسران علی دوانی و یوسف ظیف از بحرین در جایگاه اول و دوم ایستادند ، علی باقرزاده سوم شد و آریا روغنی از ایران چهارم شد و در بخش ۲ نفره نیز علی دوانی و یوسف طیف از دوانی قهرمان شدند و تیم ۲ نفره کشورمان متشکل از مهرشاد قفقازی و محمد میرزایی جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش دختران نیز صبا نجفی به عنوان قهرمانی دست یافت، شهرزاد بانی سعید دوم شد و هلیا غفرانی و لاچین افشین نیز در جایگاه سوم و چهارم ایستادند و در بخش ۲ نفره نیز تیم صبا نجفی و هلیا غفرانی قهرمان شدند و تیم شهرزاد بانی سعید و لاچین افشین در رتبه دوم ایستادند.
در مراسم اختتامیه این رقابت ها فریده اشرف گنجویی نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ، مجید خروش رئیس هیئت تنیس اصفهان ، فرشاد صفتی دبیر سازمان لیگ و مدیر مسابقات ، مسیح صلاح سرداور بازی ها ، احمد محمودیه مدیر هماهنگی مسابقات حضور داشتند.
سرداوری مسابقات بر عهده  مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و ملاحت فرجی به عنوان دستیار سرداور ، سام صدری، علی غفرانی، احسان رحیمی ، نسیم شفیعی ، لعیا خیام باشی، مهناز حبیب الهی ، فرناز فرخ پور، الهام احمدی و ریحانه ریجانی  نیز به عنوان داوران صندلی در این رقابت ها حضور داشتند .
یاد آور می شود:همچنین مدیریت مسابقات نیز بر عهده فرشاد صفتی بود.
۸ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.