ارائه برنامه فدراسیون شمشیربازی به کمیته ملی المپیک برای بازیهای گوانگجو؛افشار زاده:نباید فرصت خدمت رسانی به ورزش را ازدست بدهیم

ارائه برنامه فدراسیون شمشیربازی به کمیته ملی المپیک برای بازیهای گوانگجو؛افشار زاده:نباید فرصت خدمت رسانی به ورزش را ازدست بدهیم
جلسه مسئولین فدراسیون شمشیر بازی با کمیته ملی المپیک برای ارائه برنامه چگونگی حضور در بازیهای آسیایی گوانگجو برگزار شد تا مسئولین این فدراسیون هم به توضیح برنامه های آماده تیمهای ملی خود برای شرکت در این رقابها بپردازند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تنظیم بودجه برای فدراسیون مطابق با فعالیت و مدال آوری آنها تنظیم شده اما خوشبختانه در این دوره نظام مند تر شده و حتی افزایش چشمگیری خواهد داشت .
بهرام افشار زاده ،دبیر کل کمیته ملی المپیک در این نشست ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد:ما در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برنامه های فدراسیونهایی را که تا کنون به ما ارائه شده بود عنوان داشته و در این جلسه تاکید شد تا تمام برنامه های فدراسیونها برای حضور قدرتمندانه در این رقابتها معین شود.
دبیر کل کیمته ملی المپیک ضمن اشاره بر نظارت دقیق تر ناظرین فدراسیونها تصریح کرد:برای اجرای حسن نظارت نماینده کمیته در فدراسیونها نحوه فعالیت آنها را تغییر داده وسعی شده تابجای یک نماینده چند نماینده برکار آنها نظارت داشته باشد تا در واقع بعنوان چشم کمیته  ملی المپیک بر کار فدراسیونها  نظارت داشته و حتی در اجرای برنامه هایتان  به شما کمک کنند در واقع وظیفه آنها بیان کردن برنامه هایی است که خود شما تنظیم کرده اید از طرفی برای بازیهای رکودی با توجه به نتایج کسب شده نفرات اول تا چهارم دوره قبل بازیهای آسیایی تعیین رکورد شده تا معیاری برای خودمان داشته باشیم.
افسشاز زاده گفت:زمان بسیار زود گذر است باید قدر این فرصت یعنی خدمت رسانی به ورزش کشور و مردم را بدانیم  چرا که خیلی زود فرصت ها از دست می رود.
سپس غلامحسین عسگری رئیس فدراسیون شمشیر بازی ضمن بیان این مطلب که نگاه ما به آینده است تصریح کرد:در جلسات متعددی که با کمیته فنی فدراسیون داشتیم اصل را بر برنامه محور بودن قرار داده و طی این چند سالی که در خدمت شمشیر بازی بوده ام دوستان خوبی پیدا کرده که هدفشان رشد این رشته است.
وی ادامه داد:هر چند مربیان ما در عمل ثابت کرده اند که چیزی از مربیان خارجی کم ندارند و به ما در تنظیم برنامه کوتاه مدت و بلند مدت کمک کرده اند اما این یک واقعیت است که در اجرای برخی برنامه های خود با کمبودهایی در امکانات و بودجه مواجه هستیم چرا که در برنامه ریزی خود، توجه ویژه ای به استفاده از سالنهای دانشگاهی و آموزش پرورش استانهای مختلف داشته ایم.
در ادامه اکبری دبیر فدراسیون اظهار داشت؛ با حضور آقای عسگری در راس فدراسیون برخی حواشی فدراسیون از بین رفت و کارها با حضور افراد فنی اداره می شود ودر حال حاضر برنامه ها با همدلی و آرامش در حال اجراست.
وی ادامه داد:البته رشته شمشیربازی بنحوی است که ما در یک سال باید در مسابقات مختلفی از جهان شرکت کنیم به همین دلیل باید کارهای ریشه ای وپایه ای انجام دهیم.
در پایان بهرام افشار زاده ضمن اشاره به این نکته که ممکن است شمشیربازی از منابع امکاناتی و مالی کمی برخوردار باشد اما از منابع انسانی خوبی بهره مند است که می تواند با تکیه بر همانها  شاهد به نتیجه مطلوب رسیدن برنامه هایتان باشیم کمیته ملی المپیک هم در عمل ثابت کرده در حد توان خود از فدراسیونهای برنامه محور و مدال آور حمایت می کند و اگر برای توسعه بستر شمشیر بازی در داخل کشور ودرسطح بین المللی نیاز به برگزاری کلاس های ارتقا دانش دارید همه جوره آماده ایم همکاری کنیم.
دبیر کل کمیته اظهار داشت: آقای سعید لو دید بازی نسبت به ورزش کشور دارند و انتخاب همکاران جوان و ورزشی از سوی  رئیس محترم سازمان خود گویای همین امر است که سازمان تربیت بدنی در حال بهره گیری از تجارب افرادی است که هم خاک ورزش را خورده اند و هم از توان علمی و مدیریتی لازم برای ارتقا ورزش کشور برخوردارند و بر همه ما واجب است بدون بزرگ نمایی برخی مشکلات تنها به فکر کمک به سازمان باشیم تا بتواند برنامه های خود را برای ارتقا ورزش کشور پیاده کند.
افشار زاده در پایان تصریح کرد:کمیته ملی المپیک هم مثل فدراسیونهای ورزشی هماهنگ و همسو با برنامه های سازمان حرکت می کند و اگر یک گوشه کار بلنگد همه موظفیم برای رفع آن تلاش کنیم نه اینکه بی جهت با انتقادهای تخریبی دیگران را مقصر جلوه دهیم باید برای ورزش کشور آرامش ایجاد کرد تا در کنار این آرامش چرخ ورزش را به حرکت درآوریم.


۴ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.