مقانلو:31 تکواندو کار برتر هر وزن می توانند به چین بیایند

مقانلو:31 تکواندو کار برتر هر وزن می توانند به چین بیایند
سرمربی تیم ملی تکواندو ایران اعلام کرد طبق قوانین فدراسیون جهانی 31 تکواندوکار برتر دنیا مجوز حضور در رقابتهای بین‌المللی چین را دارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بیژن مقانلو در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو ایران، گفت: تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی به شدت در حال تمرین هستند و تلاش می‌کنند تا برای حضور در دو رقابت مهم که پیش رو داریم، به آمادگی مطلوب دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این هفته 6 نفر از اردونشینان به چین خواهند رفت و پس از بازگشت به تهران، این نفرات برنامه‌های تمرینی را زیر نظر مهرداد یوسفی پیگیری می‌کنند. من نیز به همراه بی باک با 6 تکواندوکار دیگر راهی مسابقات بین‌المللی کر‌ه‌جنوبی خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این پرسش که علت اعزام تیم به کره‌جنوبی چیست؟، یادآور شد: مسابقات چین تنها 31 نفر برتر رنکینگ جهانی می‌توانند شرکت کنند و چون ما باید نفرات جوان‌تر را آهسته آهسته وارد رنکینگ کرده و با حضور در رقابتهای مختلف به جایگاه بالا برسانیم، تصمیم به اعزام این نفرات جوان به تورنمنت‌هایی نظیر مسابقات کره‌جنوبی گرفتیم که امتیاز تقریبا خوبی دارد.

وی در مورد برنامه‌های آتی این تیم اظهار کرد: بعد از مسابقات چین، مرحله دوم رقابتهای جایزه بزرگ در قزاقستان را پیش رو داریم، پس از آن بازی‌های آسیایی، مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ در منچستر و در نهایت مرحله نهایی کسب امتیاز برای المپیک در شهر "گواترو" مکزیک، از مهمترین برنامه‌های تیم ملی است که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقانلو به مسابقات منچستر اشاره کرد و گفت: این رقابتها در پایان سال جاری میلادی به عنوان فینال، با حضور هشت تکواندوکار برتر هر وزن برگزار می‌‎شود که هم امتیاز بالایی دارد و هم یک میدان سخت و دشوار است. در المپیک 16 نفر برتر حضور دارند ولی در مکزیک هشت تکواندوکار در هر وزن رقابت می‌کنند که باید تیم ملی به خوبی تمرین کرده و با آمادگی بالا راهی این میدان دشوار شود.

گفتنی است؛ نخستین مرحله از مسابقات کسب امتیاز برای ورود به المپیک 2016 برزیل، 13 تا 15 تیرماه در چین برگزار می‌شود.

۷ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایميل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.