با حضور علیپور عضو هیات اجرایی؛ مراسم اختتامیه دوره آموزشی سولیداریتی مدیریت ورزشی برگزار شد

با حضور علیپور عضو هیات اجرایی؛ مراسم اختتامیه دوره آموزشی سولیداریتی مدیریت ورزشی برگزار شد
دوره آموزشی المپیک سولیداریتی که از روز دوشنبه و به مدت چهار روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر مدرسین با تجربه برگزار شد به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و دکتر محمد رضا شریف مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و مدرس مبحث دوپینگ این دوره برگزار شد که در خاتمه به 21 نفر از اعضای قبول شده این دوره مدرک سولیداریتی ارائه گردید.
علیپور ضمن قدردانی و تشکر از زحمات مسئولین برگزاری اساتید دوره المپیک سولیداریتی و همچنین شرکت کنندگان در این دوره ابراز داشت:در گذشته چنین کلاسهایی برگزار نمی شد تا بتوانیم از دانش و تجربیات چنین دوره هایی بهره مند شویم و شما عزیزان باید قدر این کلاس ها را دانسته و از آن استفاده کنید بخصوص کلاس هایی که زیر نظر IOC برگزار می گردد.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه تصریح کرد:بدون تردید برگزاری چنین کلاسهایی در آکادمی ملی المپیک خود بیانگر اهمیت سر فصلها و اطلا عات مفاد درسی این دوره است و این روند آموزشی مدیریت ورزشی همچنان ادامه خواهد داشت.

در خاتمه نمایندگان گروه های مختلف دوره آموزش مدیریت ورزشی، ضمن مطلوب دانست سرفصلهای آموزش دیده شده از زحمات خانم کریمی مسئول دوره آموزشی فوق و مدیرواحدآموزش کمیته ملی المپیک قدردانی کردند.

گواهی نامه های شرکت کنندگان این دوره با امضای توماس باخ به شرکت کنندگان اعطاء شد.

۶ تیر ۱۳۹۳ ۲۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.