مراسم اختتامیه هفته المپیک با برگزاری مسابقه دو مردان برگزار شد:شهنازی:برگزاری هفته المپیک می تواند گام موثری در افزایش ورزش همگانی باشد

مراسم اختتامیه هفته المپیک با برگزاری مسابقه دو مردان برگزار شد:شهنازی:برگزاری هفته المپیک می تواند گام موثری در افزایش ورزش همگانی باشد
مراسم اختتامیه هفته المپیک که از شنبه گذشته در تهران و شهر های مختلف کشور آغاز شده بود ظهر امروز با برگزاری مسابقه دو مردان در سالن هندبال و مسیر منتهی به مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در آخرین روز از هفته المپیک مراسم دو مردان با حضور بیش از 1500 دونده در رده های سنی مختلف صبح امروز در سالن هندبال آغاز و دوندگان بعد از طی کردن مسیر 5 کیلومتری منتهی به مجموعه ورزشی انقلاب با حضور دوباره در سالن هندبال، هفته المپیک را گرامی داشتند.
بعد از حضور دوندگان در سالن هندبال مراسم اختتامیه هفته المپیک با تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و باستانی کاران و ورزشکاران کودک به اجرای برنامه های ورزشی خود پرداختند و در خاتمه به قید قرعه به تعدادی از افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا گردید.
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدر دانی از زحمات رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در همکاری برای برگزاری مراسم هفته المپیک ابراز داشت:از سوی کمیته بین المللی المپیک هر ساله در تمامی کشورها،مراسم دو روز المپیک برگزار می شود لذا در کشورعزیزمان با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی مراسم هفته المپیک در بسیاری از استانهای مختلف کشور و در بخش های متنوعی همچون، المپیک و طبیعت، المپیک و سالمندان،المپیک و کودکان، المپیک و معلولین، المپیک و مدد جویان و المپیک و بانوان برگزار شد و امروز نیز مراسم دو آقایان برگزار گردید.
وی ادامه داد:یکی از برنامه های کمیته توجه به ورزش همگانی است لذا با برگزاری هفته المپیک در واقع جدای از معرفی روح المپیزم که همان توجه به مودت،برابری،مهربانی و صلح و دوستی در لوای ورزش است بنوعی به امر مهم همگانی کردن ورزش هم توجه داشته ایم چرا که وقتی به برنامه های هفته المپیک نگاه می کنیم در می یابیم طیف وسیعی از جامعه ما در مناسبت های آن حضور داشته اند.
شهنازی در خاتمه ابراز داشت:در دین مبین اسلام توجه بسیاری به سلامت جسم و روان و حتی توصیه و تاکیدات بسیاری در توجه به ورزش شده است لذا برگزاری هفته المپیک خود می تواند جدای از معرفی روح المپیزم،گامی موثر در افزایش ورزش همگانی در  میان مردم عزیز باشد و در خاتمه جا دارد از زحمات مسئولین فدراسیون همگانی و همچنین نیروی انتظامی و دیگر عزیزان که در بر قراری نظم و امنیت مراسم هفته المپیک تلاش داشته اند قدردانی نمایم.
شایان ذکر است در مراسم روز آخر هفته المپیک دوست محمدی نائب رئیس فدراسیون همگانی، شهرام علم دبیر و مسئولان هیات همگانی استان تهران و نمایندگان سازمانهای مختلف حضور داشته اند.
همچنین امروز در شهر نوشهر نیز همایش پیاده روی هفته المپیک با حضور جمع کثیری از خانواده ها و علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی برگزار گردید.

۶ تیر ۱۳۹۳ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

amin
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ Iran
1
0
0

سلام برنامه های هفته المپیک یکی از مهمترین برنامه های جنبش المپیک کمیته بین المللی المپیک می باشد که متاسفانه چند سالی است با سپردن این برنامه به فدراسیون ورزش همگانی ونظارت مدیران نا لایق کمیته این برنامه ها در پایین ترین سطح ممکن و صرفا جهت رفع تکلیف
انجام میشود.مسئولین کمیته بد نیست به سوابق برگزاری این رویداد در سال های قبل مراجه کنند تا بهره مند بشوند از تجربیات عوامل برگزاری ان سالها.امیدوارم که مدیر روابط عمومی این یادداشت را به مسئولین منعکس و عکس زشت ونابخرد این خبر را تعویض نماید.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.