سانداکاران وزن کشی کردند؛نگاهی به مبارزات روز چهارشنبه

سانداکاران وزن کشی کردند؛نگاهی به مبارزات روز چهارشنبه
سانداکاران ایران و روسیه امروز (سه شنبه) وزن کشی کرده تا خود را برای برگزاری مبارزه تدارکاتی آماده کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ در پایان وزن کشی انجام شده تمامی نفرات تیم های ایران و روسیه در هر دو بخش مردان و زنان سر وزن بودند.

فردا چهارشنبه و از ساعت 9 و 30 دقیقه الی 10 صبح مبارزات بانوان برگزار خواهد شد.

در وزن منهای 52 کیلوگرم، «الهه منصوریان» قهرمان جهان به مصاف «ناتالیا مارکوا» قهرمان اروپا و نفر سوم جهان در سال 2011 می رود.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، «مریم هاشمی» دارنده مدال طلای جهان با «ایرینا ویا زاکینا» قهرمان اروپا و دارنده مدال برنز جوانان جهان مبارزه می کند.

در ادامه از ساعت 11 الی 12 نیز مسابقات ساندای مردان برگزار می شود.

در وزن منهای 56 کیلوگرم، «اکبرمحمد زاده» قهرمان جوانان جهان از ایران با «قاضی مراد آخمدوف» قهرمان روسیه در سال 2014 روبرو می شود و در وزن منهای 60 کیلوگرم، «جعفر شیزاد» مرد طلایی مسابقات کامبت گیمز با عبدالحکیم مدژیدوف قهرمان روسیه در سال 2008 و 2010 و دارنده مدال طلای اروپا در سال 2014 روبرو می شود.

در وزن منهای 65 کیلوگرم، «محسن محمدسیفی» قهرمان جهان و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگژو با ماگومد عبدالخالیکوف قهرمان روسیه و اروپا پیکار می کند.

در وزن منهای 70 کیلوگرم، «سجاد عباسی» قهرمان جهان با «اسانبولات بلتوف» قهرمان نامدار روسیه رو در رو خواهد شد.

در آخرین مبارزه و در وزن منهای 75 کیلوگرم، «حمیدرضا لادور» قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال طلای کامبت گیمز با اسماعیل علی اوف قهرمان پرافتخار روسیه که دو مدال طلای اروپا، دو مدال نقره و برنز جهان و طلای کامبت گیمز را در روسیه دارد، روبرو می شود.

گفتنی است، تیم ملی روسیه قهرمان اروپا و یکی از مدعیان جهان برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران روز دوشنبه وارد تهران شد. تیم ملی ووشوی ایران خود را برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون آماده می کند.

 

۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.