حمایت کودکان حاضر در مراسم"المپیک و کودکان" از تیم ملی فوتبال و والیبال؛هاشمی:آشنایی با ورزش در سنین پایین باعث رشد و سازندگی کشور در آینده می شود

حمایت کودکان حاضر در مراسم"المپیک و کودکان" از تیم ملی فوتبال و والیبال؛هاشمی:آشنایی با ورزش در سنین پایین باعث رشد و سازندگی کشور در آینده می شود
در چهارمین روز از هفته المپیک صبح امروز در سالن موزه کمیته ملی المپیک،مراسم "المپیک و کودکان" با حضور کیومرث هاشمی رئیس، رباب شهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک ، علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و بیش از 100 کودک به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این مراسم کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیرو تشکر از مسئولین فدراسیون ورزش های همگانی در همکاری برای برگزاری مراسم هفته المپیک اظهار داشت:بدون تردید برگزاری هفته المپیک در سراسر کشور باعث شناساندن هر چه بهتر روح المپیزم به خانواده ها،نوجوانان و جوانان خواهد شد و در واقع می تواند عامل انگیزشی خوبی برای شناختن هر چه بهتر روح المپیزم و پرداختن آنها به ورزش شود.

وی ادامه داد:بر اساس منویات  مقام معظم رهبری "امر به ورزش امر به معروف است" لذا یکی از اهداف مهم کمیته ملی المپیک در برگزاری چنین مراسمی با همکاری فدراسیون همگانی، توسعه ورزش در بین آحاد جامعه و توسعه نهضت المپیزم است و امروز شاهدیم این کودکان که آینده ساز کشور عزیزمان هستند ضمن آشنایی با فلسفه المپیزم و پرداختن به ورزش از سنین پایه، می روند تا در آینده نقش بسزایی در توسعه و سازندگی کشور عزیزمان داشته باشند.

در این مراسم علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ضمن گستردگی برگزاری هفته المپیک در استانهای مختلف کشور ابراز داشت:بدون تردید برگزاری چنین مراسمی در اقصی نقاط کشور خود مبین توجه مردم به مقوله ورزش و گسترش آن در جامعه است که از اهداف اصلی ماست می باشد.

در مراسم روز المپیک و کودکان امروز که در موزه کمیته ملی المپیک برگزار گردید نزدیک به 100کودک در سنین مختلف ضمن آشنایی با فلسفه المپیک و روح المپیزم و توجه به ورزش به انجام حرکات ژیمناستیک،نقاشی،طناب زنی و طناب کشی،انجام حرکات ورزشی با حلقه،دارت و... پرداختند.

نکته قابل توجه آنکه کودکان حاضر در مراسم "المپیک و کودکان" ضمن حمایت و قدر دانی از موفقیت های تیم های ملی والیبال و فوتبال در رقابتهای جهانی، برای نمایندگان کشورمان در این رقابتها آرزوی موفقیت کردند.

مراسم هفته المپیک از روز شنبه این هفته با نامگذاری های مختلف در سراسر کشور آغاز و و فردا مراسم "المپیک و معلولین " در موسسه خیریه رعد ساعت 10 صبح برگزار می شود.


۳ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.