امضاء تفاهم نامه فدراسیون پزشکی-دانشگاه پیام نور

امضاء تفاهم نامه فدراسیون پزشکی-دانشگاه پیام نور
فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری در جهت فعالیت های مشترک آموزشی، علمی،پژوهشی و درمانی امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، با توجه به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی در چهارسال اخیر تعامل مفید و سازنده ای با بخش های گوناکون ورزش و حوزه سلامت کشور داشته است و در جهت حرکت بنیادین در عرصه پزشکی ورزشی با مراکز علمی معتبر نیز همکاری جدی را در دستور کار داشته است، این بار  با امضاء تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور این بخش از فعالیت خود را  وارد مرحله جدیدی کرد.

 بر اساس این تفاهم نامه که در محل دانشگاه پیام نور به امضاء دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر محمد علی کریمی ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور رسید ، فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی خود را جهت ارائه خدماتی چون آموزش ورزشکاران و مربیان دانشگاه پیام نور، پوشش پزشکی رقابت های ورزشی مختلف این دانشگاه، ارائه خدمات درمانی و تقویت کمیته های پزشکی ورزشی تحت پوشش دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.

همچنین دانشگاه پیام نور نیز همکاری در برنامه های آموزشی ، عضویت تمامی ورزشکاران و مربیان در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی و همکاری در انجام طرح های تحقیقاتی را متعهد شد.

همکاری دوطرف در زمینه تدوین و انتشار متون و نرم افزارهای چندرسانه ای آموزشی نیز  از دیگر بخش های قابل توجه این تفاهم نامه است.

همچنین تعریف رشته های مرتبط با علوم پزشکی ورزشی به صورت مشترک همچون روانشناسی، تغذیه ورزشی، پزشکیار ورزشی و... از دیگر موارد قابل توجهی بود که مورد موافقت طرفین قرار گرفت.

۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.