قادر میزبانی برای نهمین بار قهرمان تور دوچرخه سواری ایران شد

قادر میزبانی برای نهمین بار قهرمان تور دوچرخه سواری ایران شد
قادر میزبانی رکابزن تیم پرافتخار پتروشیمی تبریز قهرمان انفرادی بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری: قادر میزبانی با این قهرمانی علاوه بر ثبت اولین قهرمانی در اولین دوره نیمه حرفه ای شدن تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان ، برای نهمین بار عنوان پیراهن طلایی تور ار از آن خود کرد .در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با 25 ساعت و 32 دقیقه و 35 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.


هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با 25 ساعت و 33 دقیقه در مکان دوم جای گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با 25 ساعت و 33 دقیقه و 18 ثانیه سوم شد.

در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با 76 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه اول شد و پتروشیمی تبریز و ˈکی.ال.اسˈ اوکراین به ترتیب با 76 ساعت و 44 دقیقه و دو ثانیه و 76 ساعت و 56 دقیقه و 14 ثانیه دوم و سوم شدند.

در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز ˈویلیام کلارکˈ از تیم دراپاک استرالیا با 23 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با 16 و ˈفابیین شنایدتˈ از وورال برگ اتریش با 11 امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

 

۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.