سرمربی تیم ملی جودو: حضور در کمپ بین المللی اعتماد بنفس جودوکاران ما را بالا برد

سرمربی تیم ملی جودو: حضور در کمپ بین المللی اعتماد بنفس جودوکاران ما را بالا برد
سرمربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: حضور در اردوهای مشترک ترکیه و بلاروس ، اعتماد بنفس را در جودکاران ما افزایش داد تا با شرایط روحی بهتری به ادامه تمرینات بپردازند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، مسعود حاجی آخوندزاده که چند روز پس از پایان اردوی بلاروس، اردوی داخلی را به همراه شاگردانش آغاز کرده است، درخصوص اردوی بلاروس اعلام کرد: اردوی مشترک مینسک یکی از اردوهایی بود که زیرنظر فدراسیون جهانی و بعد از اردوی ترکیه با کیفیت بسیاربالا برگزار شد و در این اردو تیمهای صاحب نامی شرکت کرده بودند، خوشبختانه بازیکنان ما هم شرایط خوبی در تمرینات داشتند.
 
وی ادامه داد: چند نفر از جودوکاران ما در هر دو اردوی مشترک شرکت کردند که در این اردو اعتماد به نفسشان بالا رفته بود و با آمادگی کامل مبارزه می کردند، تمرین با بهترین های جودو جهان در روند آماده سازی بازیکنان تاثیر بسزایی دارد و تلاشمان براین است که در اردوی سوم که در سوچی برگزار می شود هم شرکت کنیم تا با آمادگی کامل در بازیهای آسیایی اینچئون شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو در پاسخ به این سوال که آیا تیم در مسابقات قهرمانی جهان هم شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: تا مسابقات جهانی هنوز فرصت زیادی داریم، باید شرایط را بسنجیم سپس با نظر کمیته فنی تصمیم گیری خواهیم کرد.

آخوندزاده اذعان داشت: مرحله جدید اردوی داخلی ما با حضور26 جودوکار از روز یکشنبه اول تیر ماه آغاز شده و تا 12 تیر ادامه خواهد داشت.

۲ تیر ۱۳۹۳ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.