دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لاجوردی پوشان ایتالیا

دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لاجوردی پوشان ایتالیا
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال موفق به شکست سه بر یک این تیم شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا از ساعت 18 و 30 دقیقه در چارچوب دومین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی پوشان ایران در ست سوم این دیدار 25 بر 19 مغلوب ایتالیا شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر22، 25 بر و 25 بر  20 به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به عدد 13 برسانند.

اسلوبودان کواچ سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف ربه عنوان ترکیب آغاز کننده این دیدار انتخاب کرد که نسبت به دیدار نخست با ایتالیا تغییری نداشت.

بنابر این مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور و  پوریا فیاضی به عنوان بازیکنان ذخیره ایران در کنار زمین ماندند تا در صورت صلاحدید سرمربی به زمین وارد شوند.

مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا نیز برای این مسابقه فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میشله بارانوویچ، متئو پیانو، جیلیو سابی، آندره کولاچی، آنتونیو کوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی، آندره جیوانی و لوکا وتوری را همراه داشت.

ظرفیت سالن 12 هزارنفری آزادی تهران از یک ساعت قبل از آغاز مسابقه تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا تکمیل شد و حتی پله های مسیر تردد تماشاگران نیز پر شده بود.

تیم ملی والیبال ایران در دو بازی رفت که در هفته دوم لیگ جهانی در شهرهای تریسته و ورونای ایتالیا برگزار شد، مغلوب لاجوردی پوشان این کشور شده بود. و در نخستین بازی برگشت که روز جمعه در تهران برگزار شده بود، سه بر صفر به پیروزی رسید.

ویلی برانینکس از بلژیک نظارت بر دو دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال را بر عهده دارد. در مسابقه امروز ابراهیم النعمه از قطر به عنوان داور اول و ولید عبدالصمد از مصر به عنوان داور دوم فضاوت این رقابت را بر عهده داشتند.

همچنین محسن ترابی داور بین المللی والیبال ایران نیز به عنوان داور ذخیره این دیدار بود.

۱ تیر ۱۳۹۳ ۲۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.