تغییر فرمت مسابقات هاکی در بازی های آسیایی اینچئون

تغییر فرمت مسابقات هاکی در بازی های آسیایی اینچئون
فرمت مسابقات هاکی در بازی های آسیایی تغییر کرده و به جای 70 دقیقه در 60 دقیقه پی گیری می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، موفقیت برگزاری آزمایشی فرمت جدید هاکی در لیگ داخلی هند و لیگ اروپا فدراسیون جهانی هاکی را به تغییر فرمت بازی متقاعد کرد. به این ترتیب ورزش هاکی در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی از 70 دقیقه با دو نیمه به 60 دقیقه با چهار کوارتر تغییر شکل پیدا می کند.

بازی های آسیایی اینچئون، اولین بازی های قاره ای است که برندگان آن به المپیک 2016 ریو راه پیدا می کنند.

"لئوناردو نگره" رئیس فدراسیون جهانی هاکی بعد از تصویب تغییرات قوانین این ورزش توضیح داد: " تغییرات قوانین در راستای هیجان انگیزتر شدن ورزش هاکی برای مخاطبان ایجاد شد و بازخوردی که از برگزاری مسابقه در چهار کوارتر از لیگ هندوستان و لیگ اروپا گرفتیم، بسیار مثبت بود."

همچنین فدراسیون جهانی هاکی اعلام کرد که دور بعدی مسابقات جهانی به جای 12 تیم با 16 تیم برگزار می شود و به این ترتیب مسابقات زنان و مردان با توجه به اضافه شدن هشت تیم، دیگر به صورت همزمان برگزار نمی شود.

۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

رضا-قسمت دوم
۱۳۹۳/۰۶/۱۶ Iran
0
1
0

(قسمت اول در بخش خبر مربوط به بازدید دکتر توماس باخ از میزبانان اُلمپیک 2020) که انعکاس زیادی در دنیای هنرهای رزمی داشت و از شاخص ترین اخبار بازی های اُلمپیک جوانان 2014 نانجینگ به شمار رفت که متاسفانه در رسانه های داخلی و بالاخص مراجع رسمی ای چون شما
که انتظار بیشتری از بابت انعکاس حوادث روز دنیای ورزش می رود چندان پرداخته نشد. اطلاعات بیشتر : http://waitf.ir/post/accord


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.