آغاز هفته المپیک با عنوان "المپیک و طبیعت"

آغاز هفته المپیک با عنوان "المپیک و طبیعت"
کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی و با حضور هیاتهای ورزشهای همگانی استانهای سراسر کشور، رویدادهای هفته جهانی المپیک را با عنوان المپیک و طبیعت آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،هفته المپیک از روز گذشته در استانهای مختلف کشور و از جمله تهران آغاز گردید که روز نخست هفته المپیک برای حفظ محیط زیست با عنوان "المپیک و طبیعت" نامگذاری گردید.

این مراسم با حضور بیش از 300 نفر از خانواده ها و فرزندانشان در اطراف دریاچه ماهیگیری پارک رازی تهران از ساعت 18 آغاز که طی آن با برپایی مسابقات ماهیگیری ورزشی و برنامه های متنوع دیگر از جمله قایقرانی، طناب کشی،فریزبی ،دارت، پینت بال ،باد بادک برگزار گردید که در  خاتمه جوایزی به رسم یاد بود به برندگان و حاضران در مراسم "المپیک و طبیعت" اهدا گردید.

دوست محمدی نائب رئیس فدراسیون همگانی ضمن اشاره به برگزاری مراسم هفته المپیک در سراسر کشور ابراز داشت:الان چند سالی هست که با همکای کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزشهای همگانی مراسم هفته المپیک در اقصی نقاط کشور برگزار می شود  که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و بخصوص جوانان و خانواده ها روبرو می شویم.

وی ادامه داد:در روز های آینده برنامه های متنوع دیگری در نظر داریم اجرا کنیم که این برنامه ها شامل کودکان،سالمندان،معلولان و ... می شود و طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرد.
شایان ذکر است مراسم  دو روز المپیک در بخش بانوان نیز امروز در قصر فیروزه برگزار می گردد.

 

۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.