مسابقات کاپ 2 جهانی روئینگ - فرانسه؛تیم روئینگ چهارنفره بانوان کشورمان به فینال B راه یافتند

مسابقات کاپ 2 جهانی روئینگ - فرانسه؛تیم روئینگ چهارنفره بانوان کشورمان به فینال B راه یافتند
در ادامه مسابقات کاپ 2 جهانی روئینگ در فرانسه دیروز 31 خردادماه تیم روئینگ چهارنفره بانوان کشورمان به فینال B راه پیدا کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات کاپ 2 جهانی روئینگ که با حضور نمایندگان کشورمان از 30 خردادماه در آگوبلت فرانسه در حال برگزاری است. در ادامه رقابت های روز دوم، دیروز 31 خردادماه نمایندگان کشورمان در مواد چهارنفره بانوان و هشت نفره آقایان به مصاف حریفان خود رفتند.
در روئینگ چهارنفره سنگین وزن جفت پاروی بانوان مریم سعیدی، حمیرا برزگر، نازنین ملائی و مهسا جاور پاروزنان ایران در مسابقه شانس مجدد به مصاف حریفان رفتند و در نهایت با زمان 7:04.32 دقیقه پنجم شدند و به فینال B راه پیدا کردند. در این مسابقه نمایندگان نیوزلند، کانادا و لهستان اول تا سوم شدند.
تیم روئینگ چهارنفره بانوان کشورمان در فینال B با حریفانی از آمریکا، هلند، لهستان و دانمارک مسابقه خواهند داد.
در رقابت شانس مجدد روئینگ هشت نفره مردان سعید عادلی، اتابک پیشیار، وحید جوهری، افشار حیدری، یاسر جوهری، فرهاد کربلائی قلی زاده، فرزاد کربلائی قلی زاده، مسعود محمدی و کیهان شمسی ترکیب تیم ملی کشورمان را تشکیل می دادند که در نهایت با زمان 5:54.90 دقیقه پنجم شدند و از راه یابی به فینال A بازماندند.
این رقابت ها امروز 1 تیرماه با برگزاری مسابقات فینال به پایان می رسد و پاروزنان کشورمان در فینال B تکنفره و چهارنفره بانوان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

۱ تیر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.