کاهش تعداد ورزشکاران کره شمالی در بازی های آسیایی

کاهش تعداد ورزشکاران کره شمالی در بازی های آسیایی
کمیته برگزاری بازی های آسیایی اینچئون از دریافت اسامی ورزشکاران کره شمالی در 14 رشته ورزشی خبر داد که تعداد آن ها نسبت به دوره های گذشته افت داشته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته مل المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیایی؛ کمیته برگزاری بازی های آسیایی 2014 اینچئون اعلام کرد که کمیته ملی المپیک کره شمالی اسامی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی را به شورای المپیک آسیایی ارائه کرده است. بر این اساس کره شمالی 150 ورزشکار در 14 رشته ورزشی شامل فوتبال (زنان و مردان)، تیروکمان، دو و میدانی، بوکس و ژیمناستیک را به اینچئون اعزام می کند.
184 ورزشکار کره شمالی در بازی های آسیایی 2002 بوسان شرکت داشتند و به این ترتیب تعداد ورزشکاران این کشور در بازی های امسال افت محسوسی را نشان می دهد هر چند هنوز تا ماه آگوست امکان تغییرات در لیست اولیه وجود دارد.
کمیته برگزاری بازی های آسیایی اینچئون اعلام کرد که ثبت اسامی ورزشکاران کره شمالی درست بعد از کشور عراق صورت گرفته و پروسه دریافت اسامی ورزشکاران از 15 جولای تا 15 آگوست نهایی می شود.
هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 19 سپتامبر تا 4 اکتبر با شرکت حدود 13 هزار ورزشکار در اینچئون برگزار می شود. 45 کمیته المپیک آسیایی کاروان های خود در 36 رشته ورزشی را به اینچئون اعزام می کنند.

۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.