پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لاجوردی پوشان ایتالیا

پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر لاجوردی پوشان ایتالیا
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود برابر ایتالیا در تهران به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا از ساعت 18 و 30 دقیقه  دیروز در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
ملی پوشان ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 15به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را به عدد 10 برسانند و در به مکان دوم جدول گروه یک نقل مکان کنند.
اسلوبودان کواچ سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف را به عنوان ترکیب آغاز کننده این دیدار انتخاب کرد.
بنابر این مهدی مهدوی، امیر غفور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور و  پوریا فیاضی به عنوان بازیکنان ذخیره ایران در کنار زمین ماندند تا در صورت صلاحدید سرمربی به زمین وارد شوند.
مائورو بروتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا نیز برای این مسابقه فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میشله بارانوویچ، متئو پیانو، جیلیو سابی، آندره کولاچی، آنتونیو کوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی، آندره جیوانی و لوکا وتوری را همراه داشت.
ظرفیت سالن 12 هزارنفری آزادی تهران از یک ساعت قبل از آغاز مسابقه تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا تکمیل شد و حتی پله های مسیر تردد تماشاگران نیز پر شده بود.
شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک نیز یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود که از 40 دقیقه قبل از شروع این مسابقه در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور داشت.
تیم ملی والیبال ایران در دو بازی رفت که در هفته دوم لیگ جهانی در شهرهای تریسته و ورونای ایتالیا برگزار شد، مغلوب لاجوردی پوشان این کشور شده بود.
ویلی برانینکس از بلژیک نظارت بر دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال را بر عهده دارد. در مسابقه امروز ولید عبدالصمد از مصر به عنوان داور اول و ابراهیم النعمه از قطر به عنوان داور دوم فضاوت این رقابت را بر عهده داشتند.
همچنین محسن ترابی داور بین المللی والیبال ایران نیز به عنوان داور ذخیره این دیدار بود.
در ابتدای این بازی سرود ملی دو کشور ایران و ایتالیا به دلایل مشکلات قنی پخش نشد که یکی از نکات منفی این مسابقه محسوب شد.
مسابقه دوم دو تیم ایران و ایتالیا ساعت 18 و 30 دقیقه روز یکشنبه یکم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود

۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.