بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از رکورد گیری پولاد مردان در اردوی چابکسر

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از رکورد گیری پولاد مردان در اردوی چابکسر
در ادامه بازدید از تمرینات تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی اینچئون، کیومرث هاشمی با حضور در چابکسر از اردوی تیم ملی وزنه برداری و رکورد گیری آنها بازدید کرده و با مسئولان،کادر فنی و ملی پوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه بازدید های مسئولان کمیته ملی المپیک از اردو های مختلف تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی 2014 اینچئون و بررسی روند آماده سازی آنان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان روز گذشته  با حضور در اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان که از چهاردهم خرداد ماه در  چابکسر گیلان آغاز شده به بازدید از رکورد گیری و تمرینات سنگین پولاد مردان کشورمان  پرداخت و با ملی پوشان، کادر فنی و مسئولان فدراسیون به گفتگو پرداخت.

کیومرث هاشمی در حاشیه این دیدار ضمن پرداخت هدایای نقدی، خطاب به ملی پوشان گفت: تیم ملی وزنه برداری کشورمان که از گذشته های دور جزو پرافتخارترین رشته های ورزشی ما بوده طی ماههای آینده دو رویداد مهم بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی قزاقستان را در پیش دارد و برای نیل به موفقیت در این دو رویداد مهم، کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه خود را از وزنه برداران اعلام کرده و از هیچ کوششی برای موفقیت نمایندگان کشورمان در این دو میدان مهم دریغ نخواهد کرد.

وی ادامه داد:حضورم در اردوی چابکسر و تماشای تمرینات سنگین و سخت تیم ملی وزنه برداری بخاطر احترام و ارزشی است که برای تلاشهای شما عزیزان قائلم.انتظار نیز دارم ضمن حفظ فضای همدلی و وحدت  حاکم بر اردو،فقط به آماده سازی خود پرداخته و به حواشی توجهی نداشته باشید ؛ اگر هم عزیزان دغدغه خاطری دارند بصورت تیمی و یا حتی بطور خصوصی با بنده در میان بگذارند تا بتوانیم در حد توانمان با هماهنگی فدراسیون در صدد برطرف کردن آن بر آییم.

هاشمی در پایان این تمرین بسیار سنگین که اکثر ملی پوشان بالاترین رکوردهای خود را در آن به ثبت رساندند اظهار داشت: رشته وزنه برداری در تمام بازیهای آسیایی بعد از انقلاب اسلامی همیشه 1 مدال طلا را داشته است اما ارزیابی من و دوستان این است که شما عزیزیان با توجه به انگیزه بالا، جوانی ، آمادگی و عشق و علاقه ای که به این رشته و کشورتان دارید با کسب مدالهای پرتعداد و رنگارنگ حماسه ای نو را رقم خواهید زد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه پس از تماشای رکورد گیری وزنه برداران در نشستی اختصاص با حسین رضازاده رئیس فدراسیون، بهمن زارع سرمربی و سید هادی پانزوان مربی تیم ملی به بررسی گزارشات و برنامه های آماده سازی کادر فنی تیم ملی پرداخت و خطاب به آنان اظهار داشت: کمیته ملی المپیک همه جانبه ای از کادر فنی تیم ملی و اعضای آن خواهند داشت لذا انتظار داریم به چند مورد توجه ویژه داشته باشید، نخست اینکه مراقب سلامتی خود و ملی پوشان باشید تا خدای ناکرده در آستانه اعزام به رویدادهای مهم پیش رو با مشکل مصدومیت و آسیب دیدگی مواجه نشوید.

 دوم اینکه اگر چه ملی پوشانی که در این سطح و کلاس وزنه می زنند بخوبی با مشکلات و اثرات استفاده از مواد نیروزا آشنایی دارند ولی کادر فنی هم تمهیدات لازم و دقیقی بکار ببندد تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید. همچنین کادر فنی می بایست بدون توجه به حواشی های احتمالی فقط و فقط بر روی تیم تمرکز داشته و به فکر آماده سازی ملی پوشان خود جهت جلوگیری از ورود حواشی به اردو گردد؛ باقی مسایل را به کمیته المپیک و فدراسیون بسپارید و فکر و ذکرتان آماده سازی اردونشینان و موفقیت در میادین پیش رو باشد.

وی همچنین در دیداری جداگانه با بهداد سلیمی کاپیتان تیم ملی ابراز داشت: توقع و انتظار از ملی پوش با سابقه و افتخارآفرینی همچون سلیمی چه  در اردو و چه در دو میدان پیش رو بسیار بالاست، چرا که  سلیمی هم باید از عنوان قویترین مرد جهان که متعلق به یک پولادمرد ایرانی است دفاع کند و هم اینکه به عنوان فردی با تجربه در کنار جوانترهای اردو به آنها کمک نماید تا ضمن جلوگیری از ورود هر نوع حاشیه ای به تیم در ایجاد و حفظ انسجام و همدلی حاکم در بین اردو نشینان تلاش نمایند. به هر حال مسئولیت سنگینی بر عهده شماست که امیدوارم بعنوان یک بزرگتر و با تجربه تیم به خوبی به این نقش خود اشراف داشته باشد.

هاشمی همچنین ضمن حمایت از مسئولان فدراسیون و کادر فنی خاطر نشان کرد:انصافا مسئولان فدراسیون بخصوص حسین رضازاده که خوداز قهرمانان این رشته ورزشی است در این مدت زحمات زیادی برای آماده سازی تیم ملی کشیده اند و باید به تک تک آنان و دیگر عوامل اجرایی فدراسیون خسته نباشید گفت.

در خاتمه کیومرث هاشمی بطور انفرادی نیز با ملی پوشان به گفتکو پرداخت که در این دیدارها هر کدام از اردونشینان دغدغه ها و خواسته ها و مشکلات خود را مطرح کردند. رئیس کمیته ملی المپیک نیز به آنان اطمینان داد تمام تلاش خود را برای برطرف کردن دغدغه ملی پوشان به کار بگیرد.

وی بعد از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری راهی استان قزوین شد تا از نزدیک مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی را زیر نظر بگیرد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.