زنگنه: نگاهم به بازیهای آسیایی و جهانی آلمان است

زنگنه: نگاهم به بازیهای آسیایی و جهانی آلمان است
کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته ایران امروز از پتانسیل بالایی برخوردار است و خوشبختانه کاراته بانوان در این سالها نتایج خوبی در مسابقات رسمی بدست آورده که مطمنئم این روند پیشرفت ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پگاه زنگنه گفت: این پتانسیل و توان در تیم کاراته بانوان وجود دارد که حتی هر 4 فرصتی که در بازیهای آسیایی در اختیار دارد به طلا تبدیل شود، اما واقعیت این است در المپیک آسیایی همه چیز روی تاتامی مشخص نمی شود.

وی با اشاره به اینکه 2 سال پیش حقش در لیگ جهانی بیشتر از مدال برنز بوده که به آن دست یافته، در مورد در کاراته وان اندونزی گفت: این رقابتها را به چشم یک دیدار تدارکاتی نگاه می کنم و می خواهم تکنیک هایی جدیدی را در این مسابقات پیاده کنم. هدف اصلی و نگاه من به بازیهای آسیایی اینچئون و رقابتهای جهانی آلمان است.

زنگنه در مورد حریفانش گفت: در آسیا ژاپن، قزاقستان، اندونزی و چین حریفان من هستند و در رقابتهای جهانی هم علاوه بر این حریفان؛ روسیه، اتریش، فرانسه و ترکیه کاراته کاهای قدری دارند.

کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته گفت: 4 سال پیش که در گوانگجو دچار حادثه شدم خیلی ها گمان می کردند دیگر به میادین باز نخواهم گشت، اما اینطور نشد. با کمک خانواده و به خصوص برادرم توانستم خودم را پیدا کنم. در گوانگجو کاراته کای چینی در حالی یه مدال طلا دست یافت که چند ماه قبل در مسابقات بین المللی در هنک کنگ 7 بر صفر شکستش داده بودم.

زنگنه در خاتمه گفت: بازیکن کم تجربه ای نیستم به گذشته فکر نمی کنم اما از تجربیات گذشته درس می گیرم و از آن استفاده کنم.

۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.