دبیر کل ایرانی کنفدراسیون فلوربال آسیا:کنفدراسیون غرب آسیا را در تهران راه اندازی خواهیم کرد

دبیر کل ایرانی کنفدراسیون فلوربال آسیا:کنفدراسیون غرب آسیا را در تهران راه اندازی خواهیم کرد
دبیرکل ایرانی کنفدراسیون فلوربال آسیا گفت: برای توسعه و گسترش این رشته در قاره پهناور، کنفدراسیون غرب آسیا را به محوریت ایران راه اندازی خواهیم کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی  ،رمضانعلی دولو با بیان این مطلب افزود: در مذاکره با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی پیشنهاد راه اندازی کنفدراسیون غرب آسیا با محوریت کشورمان را ارائه دادیم و در صددیم برای جذب کشورهای قاره پهناور این تشکل را راه اندازی کنیم.
وی اظهار داشت: هم اکنون کنفدراسیون آسیا (AOFC) دارای 13 عضو است و از طرفی قطر، عمان و امارات هم در حال فعالیت در این رشته هستند و مصمم هستیم که با جذب 3 کشور فوق کشورهای دیگر منطقه غرب را هم فعال کنیم که در این خصوص از طریق کمیته ملی المپیک مکاتباتی با 16 کشور غرب آسیا انجام داده ایم تا آنها را فعال کنیم.
دولو تاکید کرد: در صورت راه اندازی کنفدراسیون غرب آسیا، بهمن ماه سالجاری اولین دوره مسابقات فلوربال این منطقه را به میزبانی کشورمان و در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.
دبیرکل فلوربال کنفدراسیون آسیا در خصوص دیگر برنامه ها برای گسترش این رشته در آسیا گفت: برای تعمیم این رشته می خواهیم که فلوربال را در کشورهای آسیای میانه هم راه اندازی کنیم و با توجه به اینکه چهارمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا سال 2017 به میزبانی ترکمنستان برگزار می شود درصددیم که کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، ارمنستان و ازبکستان را که در این منطقه فعال است به عضویت AOFC درآوریم و فلوربال را در رقابتهای داخل سالن بگنجانیم که این فرصت مناسبی است برای حضور این رشته در ادوار بعدی بازیهای آسیایی.
دولو درباره دیگر فعالیتهای بین المللی اظهار داشت: در نظر داریم کلاس بین المللی مربیگری و داوری را مهرماه و با حضور مدرسان خارجی و "جان لیلجلاند" دبیرکل فنلاندی فدراسیون جهانی در تهران برگزار کنیم.
او اضافه کرد: شهریورماه مسابقات قهرمانی کشوری جوانان را در زنجان برپا می کنیم که نفرات منتخب و مستعد این رقابتها به مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا در سال 2015 اعزام می شوند، همچنین منتخبین مسابقات نونهالان قهرمانی کشور که آذرماه در تهران انجام می شود به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات نونهالان جهان (بهمن ماه – گوتنبرگ سوئد) دعوت خواهند شد.
رئیس انجمن فلوربال کشورمان درخصوص توسعه این رشته در کشورمان ایراد داشت: با فعال کردن فلوربال در سازمان ورزش شهرداری تهران و آموزش و پرورش برنامه های متنوع و مسابقات مستمری را در این دو نهاد در فصل تابستان سالجاری و در راستای جذب و شناسایی استعدادهای نهفته در محلات مناطق تهران برگزار خواهیم کرد و در نظر داریم پروژه جذب مستعدین رده سنی زیر 15 سال بخش دختران را تیرماه در تهران استارت بزنیم.
وی اذعان داشت: برای این برنامه ریزیها و هدف گذاریها که در جهت توسعه این رشته صورت می گیرد حمایتهای فدراسیون انجمنهای ورزشی و شخص محمد علیپور را نباید نادیده گرفت و مسلما برای ادامه کار به حمایتهای ایشان و همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز مبرم داریم.

۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.