ملی پوشان کاراته کا نوجوان و جوان تست آمادگی جسمانی دادند

ملی پوشان کاراته کا نوجوان و جوان تست آمادگی جسمانی دادند
دوازده کاراته کای حاضر در اردوی هشتم تیمهای ملی نوجوانان و جوانان کاراته کا که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛این تست از دوازده کاراته کای باقی مانده در اردوی هشتم تیمهای نوجوانان و جوانان که خود را برای حضوری قدرتمندتر برای رقابتهای آسیایی کوالالامپور آماده می کنند گرفته شد.
رضا میدانرو از مربیان حاضر در این اردو در خصوص اردوها و رقابتهای انتخابی درون اردویی این دو تیم گفت: ما اکنون در مرحله هشتم اردوهای آماده سازی تیم هستیم، اردوهای ما از روز دوم اردیبهشت و با 90 کاراته کا آغاز شده است و تا کنون چهار مرحله مسابقات درون اردویی داشته ایم ، اکنون تمرینات را با 12 ورزشکار ادامه می دهیم که دو نفر دیگر از این تعداد خط خواهند خورد و پنج کاراته کا را در رده سنی نوجوانان و پنج کاراته کارا نیز در رده سنی جوانان به مسابقات اعزام خواهیم کرد.
میدانرو همچنین اضافه کرد : این تست دومی است که از ورزشکاران حاضر در اردو می گیریم تست اول را  پیش از این ودر شهر ارومیه گرفتیم.
میدانرو ضمن بیان این مطلب که ما برای قهرمانی به این رقابتها می رویم اظهار داشت: رقبای اصلی ایران در این رقابتها تیم ژاپن و نیز تک چهره هایی از کشورهای ازبکستان، مالزی و قزاقستان می باشند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.