اختصاصی/ مربی تیم ملی ووشو :جایگاه جهانی ووشو ایران باعث ترغیب دیگر کشور ها برای مسابقات تدرکاتی با ما می شود

اختصاصی/ مربی تیم ملی ووشو :جایگاه جهانی ووشو  ایران باعث ترغیب دیگر کشور ها برای مسابقات تدرکاتی با ما می شود
مربی تیم ملی ووشو به دنبال حضور و دیدار دو جانبه تیمهای ملی ووشو روسیه و ایران در تهران آنالیز رقبای جهانی را مهمترین هدف این دیدارها دانست .

رامین موحدنیا ، مربی تیم ملی ووشو با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم ملی روسیه همیشه  جزء سه قدرت برتر این رشته در دنیا بوده  و با توجه به شرایط و پیشرفت هایی که ووشو کاران ما طی سالهای اخیر بدست آورده اند  به جای برپایی اردوهای برون مرزی،برگزاری رقابت های دو و چند جانبه با قدرت های برتر این رشته را مفید تر ارزیابی و به همین منظور برای  شروع از تیم ملی روسیه برای دیداری دوستانه دعوت کردیم .
موحدنیا با اشاره به حضور ووشکاران روسی از 2 تیرماه در تهران  اظهار داشت : تیم ملی ووشو روسیه با  حضور 5 ووشوکار  زن و مرد به تهران آمده و از روز 4 تیرماه به مدت 2 روز با ملی پوشان کشورمان رقابت می کنند .
مربی تیم ملی ووشو در ادامه اظهار داشت : پنجمن مرحله از اردوی ووشو کاران از اول تیر ماه آغاز می شود  و پس از رقابت در 5 وزن  طی روزهای 4و5 تیرماه با ملی پوشان روسیه ، تا 13 تیر ادامه خواهد داشت .
موحد نیا در خاتمه در پاسخ به  نهایی شدن ملی پوشان برای بازیهای آسیایی گفت : انتخاب نهایی ووشوکاران بازیهای آسیایی طی دو مرحله مسابقات انتخابی در اردوهای بعدی برگزار و در اخرین مرحله از اردو اعلام  خواهد شد .

۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.