حدادی در مصاف با بزرگان دنیا سوم شد

حدادی در مصاف با بزرگان دنیا سوم شد
احسان حدادی نایب قهرمان المپیک که به دلیل مصدومیت مدتی از شرایط آرمانی دور بود، بامداد امروز یکشنبه در مصاف با بهترین های دنیا در نیویورک آمریکا، عنوان سومی را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، حدادی با حضور در ششمین مرحله از مسابقات پرتاب دیسک لیگ الماس، توانست با پرتابی 65 متر و 23 سانتیمتری پس از هارتینگ و مالاخوفسکی مقام سوم را از آن خود کند. حدادی پرتابهای اول، سوم و چهارم را با خطا پشت سر گذاشت اما در پرتاب دوم با ثبت بهترین حد نصاب توانست جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد. وی همچنین در پرتاب پنجم 63 متر و 62 سانتی متر و در پرتاب ششم 64 متر را به ثبت رساند.

در این رقابتها "رابرت هارتینگ" آلمانی قهرمان جهان و المپیک، با 68 متر و 24 سانتیمتر قهرمان شد و "پیتر مالاخوفسکی" از لهستان با 65 مترو 45 سانتیمتر نایب قهرمان شد.

ویکاس گودای هندی تنها رقیب احسان حدادی در بازیهای آسیایی انچئون کره جنوبی، که پیش از این در نبود او قهرمان آسیا شده بود، در رقابت لیگ الماس  61 متر و 49 سانتی متر پرتاب کرد و به مقامی بهتراز هشتمی دست پیدا نکرد.

احسان حدادی پیش از این در اردیبهشت ماه امسال در نخستین مرحله از لیگ الماس که در دوحه قطر برگزار شد، با پرتابی 61 متر و 86 سانتیمتری در جایگاه هفتم ایستاد.

۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.