گرامیداشت هفته المپیک با شعار جهانی "حرکت، یادگیری و تجربه"

گرامیداشت هفته المپیک با شعار جهانی "حرکت، یادگیری و تجربه"
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از برگزاری هفته المپیک توسط فدراسیون ورزشهای همگانی با همکاری کمیته ملی المپیک خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ورزشهای همگانی، علی مجدآرا افزود: هفته المپیک همزمان در تهران و کلیه استان های کشور از تاریخ31 خرداد لغایت 6 تیر با انجام فعالیت ها و رقابتهای شاد و مفرح ورزشی گرامی داشته می شود.
وی با بیان اینکه توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک طی پیامی اعلام کرده که ما همه را در همه جا دعوت می کنیم "به حرکت، به یادگیری و به تجربه کردن" از طریق ورزش و فراتر از ورزش، ادامه داد: فدراسیون ورزشهای همگانی، همانند سالهای گذشته،امسال نیز فعالیت های گسترده ای را همزمان با مردم سایر کشورهای جهان، جهت  ارتقاء سطح سلامتی و نشاط در جامعه، توسعه هرچه بیشتر ورزش همگانی در فضاهای عمومی شهری وایجاد شرایط مناسب برای آشنایی مردم با رشته¬های تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی، در تهران و سایر استانهای کشور با حضور پرشور اقشار مختلف هم میهنان خواهد داشت.
به گفته مجدآرا، برنامه های این هفته از روز شنبه 31 خرداد با عنوان "المپیک و طبیعت" و با فعالیت های ماهیگیری ورزشی، فریزبی و پرواز بادبادک¬ها، از ساعت 17 لغایت 20در پارک رازی آغاز می شود. پارک قصرفیروزه نیز از ساعت 9صبح روز یکشنبه اول تیرماه باعنوان"المپیک و بانوان"، شاهد رقابت دو بانوان خواهد بود.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، همچنین اشاره داشت که از ساعت  9صبح روز دوشنبه دوم تیرماه با عنوان"المپیک و سالمندان"، فعالیت ورزشی سالمندان در خانه سالمندان کهریزک برگزار می شود و از ساعت 10صبح روز سه ¬شنبه سوم تیرماه، فعالیت ورزش کودکان با عنوان "المپیک و کودکان" در کمیته ملی المپیک آغاز می گردد.
وی افزود: روز چهارشنبه4 تیرماه از ساعت 10 صبح، فعالیت ورزشی معلولین با عنوان"المپیک و معلولین" در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد انجام می شود، روز بعد(پنجشنبه5تیر) با عنوان"المپیک و مددجویان"، فعالیت ورزش صبحگاهی از ساعت 9 صبح در کانون اصلاح و تربیت برگزار خواهد شد و پایان بخش برنامه های هفته المپیک، رقابت دو آقایان با عنوان"دو المپیک"از ساعت 9 صبح روز جمعه 6تیرماه در محل سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب خواهد بود.

۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.