شمشیربازان اسلحه فلوره قهرمان مسابقات اوپن قزاقستان شدند

شمشیربازان اسلحه فلوره قهرمان مسابقات اوپن قزاقستان شدند
تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در میان دوازده تیم شرکت کننده در مسابقات اوپن قزاقستان با کسب سه پیروزی متوالی و بدون باخت به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومیکمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی، علیرضا ادهمی، وحید ذوالفقاری، علیرضا سلیمانی و محمد ادهمی ترکیب تیم شمشیربازی اسلحه فلوره را تشکیل می دهند. این بازیکنان که به منظور انجام تمرینات آماده سازی به قزاقستان سفر کرده اند، در مسابقات اوپن این کشور نیز شرکت کردند.
امروز دیدارهای بخش تیمی مسابقات اوپن قزاقستان برگزار شد که با قهرمانی تیم ایران همراه بود. تیم ایران در این بخش از مسابقات ابتدا تیم "ب" قزاقستان را شکست داد سپس موفق شد با نتیجه 45 بر 26 مقابل تیم ملی ازبکستان صاحب برتری شود.
شمشیربازان اسلحه سابر با کسب این دو پیروزی به فینال مسابقات اوپن قزاقستان راه یافتند. آنها در این مرحله مقابل آلماتی صاحب برتری 45 بر 36 شدند. این پیروزی درحالی به دست آمد که آلماتی تقریبا استخوان بندی تیم ملی کشورش را در اختیار داشت.
در هر صورت با کسب این پیروزی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات اوپن قزاقستان را به دست آورد. این عنوان در حالی به دست آمد که دو بازیکن این تیم یعنی علیرضا ادهمی و وحید ذوالفقاری نیز روز گذشته موفق شده بودند در بخش انفرادی و در میان 43 شمشیرباز به عنوان سوم مشترک دست یابند.

۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.