رئیس جمهور:تیم ملی در جام جهانی صعود کند به آنها خبرهای خوبی می‌دهیم

رئیس جمهور:تیم ملی در جام جهانی صعود کند به آنها خبرهای خوبی می‌دهیم
رئیس ‌جمهوری کشورمان گفت: اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال با صعودشان به مرحله بعد حامل خبرهای خوبی باشند، ما هم برای‌شان خبرهای خوشی داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرگزاری فارس؛ دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان در نشست خبری که امروز برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تیم ملی فوتبال در جام جهانی گفت:این روزها ایام ورزش است و افکار عمومی هم پیگیر اخبار ورزشی است و ملت ما هم به این موضوع علاقه‌مند هستند. مردم ما به ورزش و به خصوص به فوتبال علاقه دارند و این علاقه هم خوب است که بتواند باعث توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای شود.

وی ادامه داد: شور و نشاط ورزشی باعث می‌شود که حرکت خوبی داشته باشیم و من درکل از اعضای وزارت ورزش، مربیان و همینطور مردمی که مشتاقانه پشتیبان تیم‌های ملی هستند تشکر می‌کنم چرا که حمایت‌ آنها به ورزشکاران دلگرمی می‌دهد.

روحانی افزود: من در پیامی که به بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی دادم به آنها گفتم که مردم از شما بازی خوب و شجاعانه طلب می‌کنند حالا هر نتیجه‌ای هم به دست بیاید مهم نیست هر چند که دل ما می‌خواهد به مرحله بعد برویم. ملی‌پوشان باید بدانند که حرفه‌ای بازی کردن مهم است. دلاورانه بازی کردن مهم است. شاید تیمی قدری از ما قوی‌تر باشد اما اگر بازیکنان روحیه نداشته باشند مردم ناراحت می‌شوند. باید با روحیه بازی کرد چرا که مردم ما با قلب و نگاهشان پشتیبان تیم ملی هستند.

رئیس‌جمهوری کشورمان تصریح کرد: ملی‌پوشان باید در این مدت از تکنیک‌ها و آموزش‌هایی که دیده‌اند استفاده کنند اما گاهی می‌بینیم که بر سر مسایل جزیی هماهنگی نیست و اگر اینطور نباشد این باعث تاسف است. باید ادب و اخلاق در بین ملی‌پوشان ما دیده شود چرا که آنها پیام‌آوران ایران در مسابقات جهانی هستند و دولت هم همه توانش را به کار گرفته تا از تیم ملی حمایت شود.

وی ادامه داد: خود من شاهد هستم که زمانی که پول نبود محمدباقر نوبخت می‌گفت که من پول را تامین می‌کنم و تامین می‌کرد. اگر آنها از این مرحله موفق شوند و پیام‌آور خبر خوبی برای ما باشند ما هم خبر خوبی به آنها می‌دهیم.

روحانی در پایان با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: به ملی‌پوشان بابت پیروزی بر برزیل در این کشور و همچنین بازی دیشب تبریک می‌گویم و امیدوارم که این راه ادامه داشته باشد.

۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.