جهت حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون:بانوان تیم ملی کبدی در آکادمی تست دادند

جهت حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی اینچئون:بانوان تیم ملی کبدی در آکادمی تست دادند
15 ورزشکار حاضر در اردوی پنجم تیم ملی کبدی بانوان تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران تیم ملی کبدی بانوان که از روز 13 خرداد اردوی پنجم خود را برای آمادگی بیشتر برای حضور در رقابتهای آسیایی آغاز کرده اند برای دومین بار طی سال جاری با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و برای ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست دادند.
خانم رحیمی نژاد مدیر تیمهای ملی کبدی بانوان در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک ودر خصوص تمرینات و نیز اردوهای برون مرزی این تیم گفت:  اردوی پنجم این تیم به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و نفرات این تیم پس از شش روز استراحت و از روز 26 خرداد وارد اردوی ششم خواهند شد و تمرینات آماده سازی خود را از سر خواهند گرفت.
وی ادامه داد: در تاریخ هشتم تیرماه اردوی هفتم تیم آغاز خواهد شد و پس از سه روز تمرین، در روز 11 تیر ماه اعضای تیم به کشور کره اعزام خواهند شد تا ضمن برپایی اردویی مشترک و 10 روزه در این کشور، چند مسابقه تدارکاتی را نیز انجام دهند.
وی همچنین گفت: پس از کره بلافاصله به تایلند خواهیم رفت و پنج روز را هم در این کشور خواهیم بود و پس از آن به ایران بازخواهیم گشت.
لازم به ذکر است تمرینات تیم ملی کبدی بانوان در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است و نیز استفاده از امکانات آکادمی نظیر سالن تمرینات قدرتی و مرکز تمرینات آبی نیز در دستور کار اعضای کادر فنی این تیم قرار دارد. 
 

۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.