طی احکامی جدید از سوی معاون ریئس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی صورت گرفت؛واعظی آشتیانی و حمید سجادی، قائم مقام و معاون ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی طی احکامی آقایان امیررضا واعظ آشتیانی و سیدحمید سجادی هزاوه را به سمت قائم مقام و رییس مرکز توسعه ورزشهای قهرمانی و حرفه‌ای سازمان تربیت بدنی منصوب کرد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر علی سعیدلو در حکمی امیررضا واعظ آشتیانی را به سمت قائم مقام معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی منصوب کرد.
متن حکم دکتر سعیدلو به شرح ذیل است:
جناب آقای امیررضا واعظی آشتیانی
نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «قائم مقام معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی» منصوب می شوید.
توسعه ورزش و پیامدهای گسترده آن بی شک نقش موثری در ارتقای روحیه نشاط و خودباوری در جامعه و به ویژه در بین جوانان و آتیه‌سازان کشور عزیز ایران اسلامی دارد و نویدبخش جامعه‌ای پویا و زنده و سرشار از بالندگی و شادابی است. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایفی که به جنابعالی محول می شود موفق و موید باشید.
علی سعیدلو
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی

برپایه این گزارش، رییس سازمان تربیت بدنی همچنین در حکمی سیدحمید سجادی هزاوه را به سمت معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزشهای قهرمانی و حرفه‌ای منصوب کرد.
متن این حکم به شرح ذیل است:
نظر به مراتب تخصص ، کارایی و تجارب مدیریتی جنابعالی در حوزه ورزش به موجب این ابلاغ به عنوان معاون سازمان و رییس کرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای منصوب می شوید.
ضروری است با توجه به اهداف و سیاستهای تعیین شده برای ورزش کشور وتاسی از ارزشهای غنی اسلامی و توسعه فرهنگ پهلوانی و بهره گیری از کلیه ی ظرفیتهای ورزش کشور، اقدام جدی جهت توسعه ورزش قهرمانی و دستیابی به جایگاه مناسب ورزش کشور در عرصه بین المللی به عمل آورید.
در این راستا ضرورت دارد علمی کردن و ارتقاء سطح آموزش ورزش کشور ، استفاده از توانمندی ها و تجارب کارشناسان ، مدیران و پیشکسوتان ورزشی ، ارتقای جایگاه ورزش بانوان، پاکسازی محیط ورزش از هرگونه ناهنجاری های اخلاقی و حمایت از باشگاه های ورزشی را مورد توجه خاص قرار دهد.
امید است با اتکال به خداوند و بهره گیری از کلیه امکانات مادی ، منابع انسانی و استعدادهای موجود در اعتلای ورزش موفق و موید باشید.
علی سعیدلو
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی

گفتنی است پیش از این کیومرث هاشمی این سمت را برعهده داشت.
حمید سجادی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا بوده است.
همچنینی در حکمی جداگانه  از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی  حمید قاسمی به سمت مشاور رییس سازمان و دبیر شورای راهبردی سازمان منصوب شد.
در این حکم حمید قاسمی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نیز منصوب شده است.
متن حکم دکتر سعیدلو به شرح ذیل است.
جناب آقای حمید قاسمی
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور و دبیر شورای راهبردی سازمان تبریت بدنی» منصوب می شوید.
در ضمن سرپرستی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل نیز به جنابعالی واگذار می گردد.
نقش اطلاع رسانی در جامعه ورزش بسیار مهم و کلیدی و در برگیرنده طیف وسیعی از امور می باشد و لذا امیدوارم جنابعالی که برخوردار از انگیزه، خلاقیت و نشاط هستید ماموریت‌های محوله را با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از تمام امکانات و همراهی همکاران محترم به نحو احسن به انجام رسانیده و موفق و موید باشید.
علی سعیدلو
معاون رییس جمهور و رییس سازمان
حمید قاسمی که از کارمندان سازمان صداوسیما است ، پیش از این رییس فدراسیون اسکواش بوده و مدیرمسئولی روزنامه ایران ورزشی را برعهده دارد.

 

۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.