دیدارمشاور وزیرورزش و جوانان پاکستان و دبیر کل کبدی آسیا با رئیس و دبیر کل کمیته

دیدارمشاور وزیرورزش و جوانان پاکستان و دبیر کل کبدی آسیا با رئیس و دبیر کل کمیته
عصر روز گذشته مشاور وزیر ورزش پاکستان به همراه دبیر کل فدراسیون کبدی آسیا، با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سید علی بیلان شاه مشاور وزیر ورزش پاکستان،محمد سرور دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا و امان الله سرپرست تیم ملی کبدی پاکستان به همراه مقصود لو رئیس فدراسیون کبدی با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی رئیس و شاهرح شهنازی دبیر کل،دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوشامد گویی ابراز داشت:البته تا آنجاییکه خاطرم هست آقای سرور در گذشته سرمربی تیم ملی کبدی ایران بوده و الان هم که آمدند تهران در واقع به وطن دوم خود آمدند و خوشحالیم که مراودات ورزشی دو کشورایران و پاکستان به عنوان دو کشور دوست و برادر می تواند موجب استحکام این روابط نسبت به گذشته گردد.
وی ادامه داد: کبدی ایران در این سالها با زحمات و تلاش های آقای مقصودلو و دیگر همکارانش در عرصه برون مرزی درخشیده و کمیته حمایت خوبی از این فدراسیون موفق خواهد داشت البته کمیته ملی المپیک ایران امیدوار است دو کشور دوست از پتانسیل خود برای رشد و ارتقای رشته های دیگر هم استفاده کنند چرا که پاکستان در کبدی، بوکس ،اسکواش و هاکی و ایران در رشته های متعدد دیگر جزو کشورهای مطرح جهانی است و می توانند در تبادل مربی و کارشناس و برگزاری اردو و مسابقات مشترک ارتباطات خوبی داشته باشند.
همچنین شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مشاور وزیر ورزش پاکستان و هیات همراه اظهار داشت:کبدی جزو فدراسیون های موفق ایران بوده و سیاست کمیته ملی المپیک حمایت از چنین فدراسیونهای موفق و برنامه محور است و به شخصه شاهد دیدار تدارکاتی دو تیم ملی کبدی ایران و پاکستان بوده و باید بگویم برگزاری چنین دیدارهایی باعث ارتقا سطح فنی ورزش دو کشور و مراودات بین المللی خواهد شد.
شهنازی خاطر نشان کرد: ایران و پاکستان با سابقه خوب تاریخی که دارند دو کشور دوست و برادر بوده و باید در تمامی زمینه ها بخصوص ورزش به همدیگر کمک کنند و کمیته ملی المپیک ایران این آمادگی را دارد در دیگر رشته های ورزشی نیز به تبادل تجارب و توانمندی های ورزشی بپردازند و حتی در عرصه بین المللی برای دستیابی به جایگاه بین المللی به هم کمک کنند.
در ادامه سید علی بیلان شاه مشاور وزیر ورزش پاکستان ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران تصریح کرد:همانطور که شما هم اشاره داشتید به هیچ وجه از حضور در ایران احساس غربت نمی کنیم و در واقع این دو کشور سالهاست روابط خوبی با یکدیگر دارند و به شخصه معتقدم می توان در عرصه ورزشی تعاملات و ارتباطات بیشتری داشت و درواقع هدف از حضور تیم ملی کبدی پاکستان در ایران همین امر است.
وی ادامه داد: ظرفیت و پتانسل ورزش دو کشور بیشتر از این هاست و به شخصه معتقدم در دیگر رشته هاهم می توان مثل کبدی به تمرینات و مسابقات مشترک همدیگر شرکت کرد و از توانمندی دو کشور برای ارتقا رشته های مختلف استفاده برد بخصوص که مسئولان ورزش ایران همیشه در چنین مسائلی پیش قدم بوده اند و به همین دلیل است وقتی شاهد پیروزی ورزشکاران ایرانی در عرصه بین المللی هستم خوشحال می شوم.
همچنین محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی نیز ضمن اشاره به بر گزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی کبدی ایران و پاکستان از حمایت های کمیته تشکر کرده و عنوان داشت که مسئولان کشور پاکستان در گذشته و حال حمایت های خوبی از کبدی ایران در عرصه بین المللی و کسب کرسی های مختلف داشته و خود آقای سرور که در حال حاضر دبیر کل آسیاست در گذشته سر مربی تیم ملی ایران بوده و جا دارد اینجا از حمایت های و تلاش های وی برای کبدی ایران تشکر و قدردانی کنم.
مقصودلو تصریح کرد:کبدی ایران راه خود را در عرصه بین المللی یافته و در صورت حمایت های بیشتر کماکان به این روند خود ادامه می دهد بخصوص که حمایت های دلگرم کننده مسئولان وزارت ورزش و کمیته همیشه عامل محرکه ما بوده است.


۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.