دبیر فدراسیون تیرو کمان : نگاهمان معطوف به بازیهای آسیایی است

دبیر فدراسیون تیرو کمان : نگاهمان معطوف به بازیهای آسیایی است
تیم ملی تیرو کمان متشکل از 14 تیرانداز در حالی عازم رقابتهای تیرو کمان در آنتالیا شد که ملی پوشان با نگاهی دو جانبه – موفقیت در مسابقات جهانی و آمادگی برای بازیهای آسیایی سیبل ها را نشانه میگیرند.

احمد صاحبی ، دبیر فدراسیون تیرو کمان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : با فضای آرامشی که درتیم ملی و ملی پوشان حاکم است و آمادگی که ملی پوشان در طی اردوهای متمرکز و خارج از تهران بدست آورده اند آنها با روحیه بالا به مسابقات ورد کاپ آنتالیا  اعزام شدند.
وی ادامه داد:14 کماندار در دو رشته ریکرو و کامپوند  در این رقابت ها حاضر می شوند که تقریبا شاکله اصلی ترکیب تیم برای بازیهای آسیایی را تشکیل می دهند .
دبیر فدراسیون تیرو کمان اظهار داشت : کماندران ما به طور قطع پتانسیل بسیار بالایی دارند نتایجی که ما در دوره های گذشته وردکاپ ها به دست آوردیم نشان از این توانایی بالا دارد  تنها چیزی که مهم است به فعل در آمدن آن است .
صاحبی در خاتمه با اشاره به  اهمیت بازیهای آسیایی و موفقیت در این رویداد گفت : هدف اصلی ما بازیهای آسیایی است و از این رو با نگاهی دو جانبه – موفقیت در مسابقات جهانی و آمادگی برای بازیهای آسیایی راهی آنتالیا  ، میزبان سومین مرحله از مسابقات وردکاپ تیرو کمان شده ایم.

۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.