دو عنوان سومی بانوان شمشیرباز اسلحه اپه در مسابقات اوپن قزاقستان

دو عنوان سومی بانوان شمشیرباز اسلحه اپه در مسابقات اوپن قزاقستان
تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه که به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی به قزاقستان سفر کرده است، در جریان این اردو در یک دوره رقابت‌های اوپن هم شرکت کرد و طی آن موفق به کسب دو عنوان سومی در بخش انفرادی و تیمی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی، مهسا پور رحمدی، عطیه شفیعی، اعظم بختی، مریم حمزه‌ای و سکینه نوری ترکیب تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه را تشکیل می‌دهند. این بازیکنان که به منظور آماده سازی به قزاقستان سفر کرده‌اند، طی روز گذشته و امروز و در جریان این اردو برگزارکننده دیدارهایی در قالب مسابقات اپن این کشور بودند.

بر این اساس و در بخش انفرادی این رقابت‌ها مهسا پوررحمتی به عنوان سوم دست یافت و اعظم بختی هم در رده هشتم قرار گرفت. 43 بازیکن برگزارکننده دیدارهای انفرادی مسابقات اپن قزاقستان بودند که در میان آنها عطیه شفیعی و مریم حمزه‌ای به ترتیب دوازدهم و سیزدهم شدند و سکینه نوری هم در رده پانزدهم قرار گرفت.

بخش تیمی مسابقات اپن قزاقستان نیز با حضور 12 تیم برگزار شد. ایران در قالب دو تیم الف و ب در این بخش از مسابقات شرکت کرد که طی آن ایران الف همراه با ازبکستان به عنوان سوم مشترک دست یافت. تیم کشورمان در این بخش از مسابقات تیمی به نام پنتا تلون 45 بر 25 شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد اما در این مرحله با نتیجه 48 بر 37 مغلوب تیم استان بکو شد.

تیم ب ایران نیز در اولین دیدار که در جدول 16 تیمی برگزار شد، آلماتی 4 را با نتیجه 45 بر 25 شکست داد و به جدول هشتمی صعود کرد، اما در این جدول دیدار با ازبکستان را 45 بر 43 واگذار و به عنوان پنجم بسنده کرد

۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.