پخش رقابت‌های کشتی از کانال ملی تلویزیون دانمارک

کانال DK1 تلویزیون ملی کشور دانمارک هرشب به مدت 90 دقیقه به پوشش کامل رقابت‌های جهانی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این کانال بسیار پربیننده هرشب از ساعت 23 تا 30 بامداد ضمن پخش کامل رقابت‌های رده‌بندی و فینال، مسائل حاشیه‌ای چهل و یکمین دوره رقابت‌های جهانی را نیز پوشش می‌دهد.
علاوه بر این در این برنامه مصاحبه‌هایی نیز از نفرات برتر اوزان مختلف از جمله مهدی تقوی پخش شده است.
رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان تا روز 5 مهرماه در شهر هرنینگ دانمارک  ادامه دارد.

حضور چهره‌های سرشناس کشتی دنیا در هرنینگ
در حالی که هنوز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان آغاز نشده است چهره‌های سرشناس بسیار زیادی از دنیای کشتی در شهر هرنینگ حضور دارند.
برادران بلاگلازوف دارنده‌ی 12 مدال جهان و المپیک از کشور روسیه، آرسن فادزایف دارنده‌ی 8 مدال جهان و المپیک و ساجید ساجیداف کشتی‌گیر برتر وزن 84 کیلوگرم روسیه، کوین جکسون سرمربی سابق تیم آمریکا، میتسو ساروساتو و تاکاهیرو وادا از ژاپن، کایل ساندرسون و براندون اسلی کشتی‌گیران سرشناس آمریکایی، الکساندر مدوید کشتی‌گیر سرشناس جهان، یوردانف نابغه‌ی کشتی بلغارستان و رئیس فدراسیون کشتی این کشور و جیوانی اسکیلاچی کشتی‌گیر سرشناس ایتالیایی از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در رقابت‌های جهانی دانمارک در شهر هرنینگ هستند.
در حالی که رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از علاقمندان بیشتری در اروپا برخوردار است و قهرمانان بیشتری از این قاره صاحب مدال جهان و المپیک شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود کشتی‌گیران نامدار بیشتری نیز در محل برگزاری مسابقات حضور یابند.
تیم ملی کشتی آزاد بامداد روز شنبه وارد ایران می‌شود
اعضای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان بامداد روز شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شوند.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان که در چهل و یکمین دوره رقابت‌های جهانی دانمارک شرکت کرده است ساعت 3:10 بامداد روز شنبه 4 مهرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.
تیم ایران تاکنون و تا پیش از پایان رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم با کسب مدال طلای مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم و مدال نقره‌ی فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم پس از تیم‌های روسیه و آذربایجان با کسب 32 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

 

۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.