در بازدید ازمسابقه تدارکاتی ایران و پاکستان؛شهنازی:کبدی روند رو به رشدی دارد

در بازدید ازمسابقه تدارکاتی ایران و پاکستان؛شهنازی:کبدی روند رو به رشدی دارد
نگاه ما به رشته های تیمی همچون کبدی در بازیهای آسیایی حمایتی و یکسان با دیگر ورزش های تیمی بوده و امید می رود در اینچئون کبدی کاران کشورمان بتوانند به نتایج دلخواه خود دست یابند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم ملی کبدی ایران و پاکستان که در تالار هندبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:کبدی کشورمان در سالهای گذشته در عرصه داخلی و خارجی رشد خوبی داشته و وقتی به گزارشات ارائه شده از سوی ناظر کمیته توجه می کنیم به وضوح می توان روند رو ربه رشد این رشته را به رغم جوانگرایی در بین بازیکنان و کادر فنی مشاهد کرد.
شهنازی ضمن اشاره به مسابقه تیم ملی کبدی ایران و پاکستان خاطر نشان کرد:برگزاری چنین دیدارهای تدارکاتی همچون پاکستان که از قدرتهای جهانی این رشته است تاثیر بسزایی در افزایش توان فنی و قدرت بدنی ملی پوشان ما خواهد داشت بخصوص که در این مسابقه بخوبی حضور نفرات جوان در بین بازیکنان و کادر فنی نشان می داد کبدی در کنار نتیجه گیری به پشتوانه سازی هم توجه دارد.
در ادامه مربیان تیم ملی کبدی کشورمان نیز ضمن قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کردند کبدی ایران در صورت حمایت بیشتر و دیدارهای تدارکاتی متعدد می تواند در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی اینچئون با قدرت تر به مصاف حریفان می رود.
شایان ذکر است تیم ملی کبدی کشورمان که خود را برای حضور قدرتمندانه در بازهای آسیایی اینچئون آماده می کند با دعوت از تیم ملی پاکستان به انجام 5 بازی تدارکاتی با این تیم خواهد پرداخت که تاکنون کبدی کاران کشورمان در 4 بازی انجام شده پیروز میدان بودند.

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.