نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک: شاهد دوران طلایی ووشوی ایران هستیم

نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک: شاهد دوران طلایی ووشوی ایران هستیم
یو زای چینگ در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان از عملکرد و وضعیت فعلی ووشوی ایران در عرصه داخلی و جهانی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون ووشو ؛در این نامه موفقیت های بی نظیر ووشوی ایران در سال گذشته میلادی به خصوص تیم ملی جوانان در رقابت های جهانی ترکیه به وزیر ورزش و جوانان تبریک گفته شده و آمده است: "ووشوی ایران به شکل فوق العاده ای به قدرتی شناخته شده در جهان تبدیل شده و اکنون دوران طلایی آن است. موفقیت های بین المللی ایران در ووشو که یکی بعد از دیگری به دست می آید، مهر تائیدی بر این موضوع است."
یو زای چینگ در بخش دیگری از این نامه عنوان داشته است: "بی تردید این موفقیت بدون حمایت وزارت ورزش و جوانان ایران به دست نمی آمد. نتیجه این حمایت را می توان در موفقیت های تیم ملی ایران و قهرمانان آن که اکنون در سطح اول جهان مبارزه می کنند، دید."
 
رئیس فدراسین جهانی ووشو و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک در پایان اظهار داشته است: "این موفقیت ها را به دکتر مهدی علی نژاد، همکار خودم و رئیس فدراسیون ایران که با مدیریت پر تلاشش نقش موثری در این نتایج داشته و همچنین حضور قدرتمندی در کمیته نظارت بر مسابقات جهانی جوانان ترکیه داشته، تبریک می گویم."
 
یو زای چینگ، رئیس فدراسیون جهانی ووشو و نایب رئیس کمیته بین المللی المپیک است. وی از نزدیک شاهد برگزاری رقابت های جهانی جوانان در ترکیه بود که تیم ملی ایران برای نخستین بار موفق به کسب عنوان نخست بخش ساندای این پیکارها شد.

۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.