در نشست مشترک با روسای انجمن‌های ورزشی مطرح شد، تاکید دکتر گودرزی بر ترغیب مردم به رشته های مختلف ورزشی

در نشست مشترک با روسای انجمن‌های ورزشی مطرح شد، تاکید دکتر گودرزی بر ترغیب مردم به رشته های مختلف ورزشی
وزیر ورزش و جوانان در نشست هماهنگی با مسوولان فدراسیون انجمن های ورزشی و روسای انجمن های تحت پوشش گفت : باید با مطالعه و کنکاش طوری مهندسی کرد که بستر مناسب برای سامان دادن به رشته های مختلف ورزشی فراهم شود و بتواند در جامعه مورد اقبال مردم قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر محمود گودرزی در این جلسه هماهنگی که در محل آمفی تئاتر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: تلاش برای ترغیب مردم به سمت ورزش حرکت پسندیده ای است اما معرفی یک رشته و پیشرفت آن باید با علاقه مندی جامعه همخوانی داشته باشد.
وی افزود: برخی از رشته ها ی ورزشی مورد وثوق جامعه نیست و نمی توان با اصرار آن را در کشور بسط و گسترش داد ضمن اینکه نباید توقع داشته باشیم که خارجی ها هم به تبلیغ بعضی از ورزش های مخصوص ما بپردازند و برای توسعه آن تلاش کنند.
دکتر گودرزی با تاکید براینکه اگر به کمیت توجه شود ، بحث کیفیت نیز سروسامان خواهد گرفت اضافه کرد : برخلاف برخی از کشورها که برای کسب مدال دست به هر ترفندی می زنند و با جذب ورزشکاران خارجی سعی می کنند به هدف خود برسند اما خوشبختانه ما پتانسیل و توان خوبی داریم که باید از آن بنحو احسن استفاده کنیم .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط مالی این وزارتخانه ، جذب اسپانسر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت : باید این واقعیت را پذیرفت که اعتبارات دولتی جوابگوی نیازها نیست و باید به سمت جذب اسپانسر رفت و از این طریق مشکلات و تنگناها را مرتفع نمود.
دکتر گودرزی در پایان ضمن تشکراز تلاش محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی و 16 رییس انجمن تحت پوشش افزود: مواردی که نیاز به پیگیری است از طر یق رییس فدراسیون اعلام نمایید تا شخصا پیگیری نمایم .
در این نشست هماهنگی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و روسای انجمن های تحت پوشش حضور داشتند که هریک در سخنانی به تشریح عملکرد انجمن خود پرداخته و راهکارهای مناسب را به منظور بهبود روند کار ارایه دادند.
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.