مقانلو: تکواندو ایران شایسته قهرمانی آسیا بود

مقانلو: تکواندو ایران شایسته قهرمانی آسیا بود
سرمربی تیم ملی تکواندو ایران گفت: برای ایستادن روی سکوی قهرمانی آسیا سخت تلاش کردیم و در شایسته‌ترین تیم برای کسب این عنوان بودیم.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بهنقل از سایت سایت فدراسیون تکواندو، بی‍ژن مقانلو گفت: شرایط این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا نسبت به ادوار گذشته متفاوت بود. امتیاز بالا در رنکنیگ جهانی باعث شده بود که همه کشورها با بهترین نفرات و بالاترین تدارکات راهی آوردگاه آسیایی شوند. به همین دلیل سطح فنی بالایی داشت و مبارزات خوب و جذابی را شاهد بودیم.

وی در خصوص تیم ایران هم گفت: تیم خوب و یکدستی داشتیم که مشخصه بارز آن همدلی و رفاقت بین نفرات تیم بود. تمامی 13 تکواندکاری که در اردوی تیم ملی بودند برای رسیدن به این موفقیت بزرگ تلاش کردند و تک تک نفرات تیم که روی "شی هاپ چانگ" آسیایی مبارزه کردند از جان و دل مایه گذاشتند و با تمام توان جنگیدند تا ما روی سکوی قهرمانی بایستیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص عوامل قهرمانی تیم ملی ایران هم گفت: ثبات مدیریت در فدراسیون اولین و مهم‌ترین عامل این موفقیت بود، پولادگر از تیم ملی به خوبی حمایت کرد و هر آنچه لازم بود در اختیار قرار داد. استاد ذوالقدر هم به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی به عنوان یک حامی در کنار ما بود. راهنمایی‌های ایشان در زمان مناسب به ما خیلی کمک کرد و از تجربیات او به خوبی بهره بردیم.

مقانلو ادامه داد: در کنار این دو عامل مهم باید از همکاری خوب همکارانم در کادر فنی ، زحمات اعضای تیم که هر چه در توان داشتند برای رسیدن به این موفقیت در تمرینات و مسابقات به کار بستند ، تک تک مسئولین و اعضای فدراسیون ، مطبوعات و رسانه‌ها که ما را حمایت کردند و اهالی خانواده بزرگ و پر افتخار تکواندو به عنوان عوامل این قهرمانی نام ببرم.

وی در خصوص اینکه از کدام نفرات تیم خود در این مسابقات راضی هستید، گفت: تمرینات خود را از ابتدا برای کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده و همه نفرات تیم سخت تلاش کردند تا این هدف محقق شود. کسی کم کاری نکرد و کسب شش مدال از سوی هر شش تکواندکار اعزامی کار بزرگی بود. با وجودی که قهرمان شدیم ولی به صراحت می‌گویم که این تیم تازه ابتدای راه است و جا برای پیشرفت خیلی بیش از این دارد و ما اهداف بزرگی داریم و باید سخت کار کنیم و این عنوان نمی‌تواند باعث غرور ما شود.

وی در خصوص کسب عنوان بهترین مربی آسیا هم گفت: این عنوان متعلق به همه مربیان ایرانی است. من به عنوان نماینده همه مربیان ایرانی که شایسته این عنوان بودند جایزه مربی برتر آسیا را کسب کردم . بی باک و خانلرخانی و بخصوص مهرداد یوسفی که جای خالی وی در جشن قهرمانی خیلی به چشم آمد به عنوان همکارانم در کادر فنی در رسیدن به این موفقیت خیلی تلاش کرده و در این عنوان سهیم هستند.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه های بعدی تیم ملی گفت: گام به گام پیش می‌رویم و برنامه‌ها را یکی یکی دنبال می‌کنیم. بعد از بازگشت به تهران و پشت سر گذاشتن چند روز استراحت، کار را برای رقابتهای جایزه بزرگ چین که از مهم‌ترین رویدادهای کسب امیتاز ورودی المپیک است آغاز خواهیم کرد و سپس به فکر مسابقات بعدی از جمله میدان بزرگ و پراهمیتی چون بازی‌های آسیایی خواهیم بود.

۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.