با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک رخ داد: دومین تست آمادگی جسمانی تیم ملی جودو

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک رخ داد: دومین تست آمادگی جسمانی تیم ملی جودو
اعضای تیم ملی جودو آقایان که خود را برای مسابقات آسیایی اینچئون آماده می کنند، صبح امروز با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این تست قرار است در دو نوبت از جودوکاران گرفته می شود، تست اول از هشت جودوکاری که در اردوی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به سر می برند گرفته شد و تست دوم نیز از باقی جودوکاران حاضر در اردوی تیم ملی که تمرینات خود را در سالن کبکانیان طی می کنند گرفته خواهد شد.
ناصر قراگوزلو مربی تیم ملی جودو در خصوص برنامه های آماده سازی دیگر برای حضور قدرتمندتر جودوکاران در بازیهای آسیایی اینچئون و اردوهای برون مرزی این تیم گفت: اردوی یک هفته ای مشترکی را با تیم روسیه و در خاک این کشور در تاریخ  21 لغایت 28 خرداد ماه خواهیم داشت، اردوی مشترکی را هم با مغولستان در تیرماه مد نظر داریم که هنوز کارهای اداری آن انجام نگرفته است.
وی در جواب به این سوال که تیم ملی جودو چه موقع ترکیب اصلی خود را پیدا خواهد کرد گفت: پس از اردوی مشترک بلغارستان ترکیب اصلی را پیدا خواهیم کرد ولی در عین حال نفرات دوم نیز همچون قبل وتا اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون هم به عنوان نفرات دوم و هم حریف تمرینی در اردو خواهند ماند.

۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.