با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک؛آغاز سومین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک؛آغاز سومین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی
سومین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی(المپیک سولیداریتی) از روز گذشته با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در سالن کنفرانس کمیته آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در مراسم افتتاحیه سومین دوره مدیریت پیشرفته ورزشی(المپیک سولیداریتی)، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به اساتید و شرکت کنندگان حاضر ضمن  اشاره به برگزاری موفق دوره های آموزشی سولیدرایتی از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان  ابراز داشت:مدیران ما باید قدر توانمندی خود را بدانند و از آن در راه توسعه ورزش کشور استفاده نموده و همچنین برای  مطرح نمودن آن در حوزه های بین المللی بیشتر تلاش نمایند.
وی ادامه داد: بدون تردید برگزاری چنین دوره های آموزشی در زمینه مدیریت ورزشی می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه مدیرت ورزش کشور داشته باشد بخصوص که چنین دوره های آموزشی مورد حمایت و تاکید IOC  می باشد.
در ادامه دکتر گائینی به عنوان نماینده اساتید ضمن اهمیت برگزاری چنین دوره های در ورزش تصریح کرد:برای موفقیت در عرصه داخلی و بین المللی ضروی است مدیران ورزشی کشورمان باید بطور دائم دانسته های خود را بروز کنند لذا محتوی غنی این دوره مدیریتی کمک بسزایی به مدیران ورزشی خواهد نمود.
سپس خانم ناهیدکریمی مدیر آموزش کمیته ملی المپیک ضمن اشاره ای کوتاه به چگونگی برگزاری دو دوره گذشته تصریح کرد:در سومین دوره مدیریت ورزش از مدیران و مسئولین فدراسیون های مختلف ورزشی، وزارت علوم،تربیت بدنی ارتش، ورزش و سلامت آموزش و پرورش  دعوت به عمل آمده و روز نخست با حضور جمعی از فارغ التحصیلان دو دوره قبل کار خود را آغاز نموده و مطابق دستور العمل المپیک سولیداریتی تا آذر ماه  سالجاری بطول خواهد انجامید.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این برنامه یکی از برنامه های کمیسیون المپیک سولیداریتی IOC در زمینه ارتقا مدیریت سازمان های ورزشی می باشد که از سال 2008 به کمیته های المپیک جهان ابلاغ و ایران یکی از نخستین استقبال کنندگان در برگزاری چنین دوره هایی در سال های 2009 و 2012 میلادی بوده است و بدون تردید حضور اساتید فرهیخته و مدیران ورزشی در چنین دوره هایی در آینده نزدیک کمک بسزایی در رشد و تعالی ورزش کشور خواهد داشت.

۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.