سرپرست فدراسیون جودو:یک مدیر برای کار در ورزش باید آرامش داشته باشد

سرپرست فدراسیون  جودو:یک مدیر برای کار در ورزش باید آرامش داشته باشد
فدراسیون جودو برری رشد این رشته ورزشی از انتقادات سازنده استفاده می کند ولی متاسفانه برخی از انتقادات تخریبی و مغرضانه است.

علیرضا امینی، سرپرست فدراسیون جودو با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:برنامه فدراسیون برای موفقیت در ابعاد داخلی و خارجی مشخص است که البته نیاز به زمان دارد ولی یک مدیر برای اجرای طرحهای خود نیاز به آرامش دارد من خودم 20 سال سرمربی تیم ملی بودم و این گونه مسائل در زمان مربیگری من هم وجود داشت ولی الان برخی حرفهای کذب بوده و جنبه تخریبی دارد.
وی ادامه داد:متاسفانه این مشکل در دیگر ورزش ها هم وجود دارد و تنها مختص جودو نیست بخصوص توقعاتی که اصلا نمی توان آن را برآورد کرد و بیشتر جنبه تبلیغی و تخریبی از سوی برخی افراد دارد.
امینی در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی جودو و مدت همکاری میران در صورت ناکامی دیگر برای تیم ملی تصریح کرد:ببینید میران باید بتواند خودش را نشان دهد و ما همه جوره از او حمایت می کنیم ولی هیچ پست و مسئولیتی دائمی نیست حتی برای من سرپرست فدراسیون اما باید به این مربی باتجربه زمان داد.
سرپرست فدراسیون جودو در خصوص وضعیت تیمهای اعزامی کوراش به مسابقات جهانی و بازیهای داخل سالن تصریح کرد:کادر فنی بهترین نفرات را راهی این دو رویداد مهم می کند تا بچه ها بتوانند با نتایج مطلوب به کشورمان باز گردند و در این زمینه فدراسیون هم هر آنچه که از دستش بر آمد انجام داد.

۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.