اختصاصی/ کاظم پور ملی پوش کامپوند: دست خالی از اینچئون بر نمی گردیم

اختصاصی/ کاظم پور ملی پوش کامپوند: دست خالی از اینچئون بر نمی گردیم
کماندران کشورمان در حالی پس از اردوی 2 هفته ای مازندران مجددا تمرینات خود را در تهران از سر گرفتند که ملی پوش کامپوند کشورمان با توجه به اولین حضورشان در بازیهای آسیایی کسب مدال در اینچئون را حتمی می داند .

امیر کاظم پور ، ملی پوش کامپوند کشورمان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : طی 7 سالی که در تیم ملی عضویت دارم برای اولین بار اردویی خارج از تهران داشتیم که این اردو صرف نظر از فشردگیش به دلیل نزدیکی به آب و هوای میزبان بازیهای آسیایی بسیار مثمر ثمر بوده است.
وی ادامه داد: آنچه مسلم است جایگاه ایران در جهان ، جایگاه بالایی است ، اگرچه کشورهای دیگر از ملی پوشانشان حمایت های همه جانبه تری دارند ولی توان و انگیزه ملی پوشان کشورمان تا حدی است که بسیاری از کمبود ها را جبران می کند و نتایجی که ما تا کنون در رقابت های جهانی و وردکاپ بدست آوریم به وضوح گویای این حقیقت است .
کاظم پور در خاتمه با تاکید مجدد بر مدال آوری تیم تیرو کمان ایران به خصوص در رشته کامپوند اظهار داشت : اگرچه این اولین حضور ملی پوشان در رشته کامپوند در بازیهای آسیایی است و میزبان نیز یکی از مدعیان اصلی این رشته است ولی ما صرف نظر رنگ و تعداد مدالها ، دست خالی از این رقابت ها بر نمی گردیم .

۷ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.