ابقای باقرزاده به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی

ابقای باقرزاده به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی
مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی در حالی برگزار شد که فضل الله باقرزاده، تنها کاندیدای این مجمع با رای قاطع اعضا برای چهار سال دیگر ریاست این فدراسیون را عهده دار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی، مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی صبح  دوشنبه  با حضور شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش  و جوانان و پیمان فخری، دبیر فدراسیون به عنوان رئیس و دبیر مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد تا تکلیف مدیریت فدراسیون برای چهار سال دیگر مشخص شود.
در این مجمع فضل الله باقرزاده که برای دومین دوره متوالی برای ریاست فدراسیون شمشیربازی ثبت نام کرده بود موفق شد با رای قاطع اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون باقی بماند. باقرزاده در مجمع انتخاباتی آنروز از مجموع آرای ماخوذه صاحب 30 رای  از 31 رای شد.
باقرزاده در حالی به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی ابقا شد که به عنوان تنها کاندیدا در مجمع انتخاباتی این فدراسیون شرکت کرده بود. چهار سال پیش هم که مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی برگزار شد، باقرزاده تنها کاندیدای شرکت کننده بود که با رای موافق همه اعضای شرکت کننده به جز یک نفر، ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت.
جامعه شمشیربازی امیدوار است با تثبیت مدیریت فضل الله باقرزاده، آینده ای روشن تر و موفق تر از امروز در پیش داشته باشد.

۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.