صعود مقتدرانه شمشیربازان ایران به جدول 64 نفره مسابقات بلغارستان

صعود مقتدرانه شمشیربازان ایران به جدول 64 نفره مسابقات بلغارستان
هر سه شمشیرباز اعزامی ایران به مسابقات جایزه بزرگ بلغارستان در اسلحه سابر با شکست دادن حریفان خود در مرحله مقدماتی به طور مستقیم وارد جدول 64 نفره این رقابت ها شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  به نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر جایزه بزرگ بلغارستان از امروز شنبه با حضور 105 شمشیرباز مطرح جهان در این کشور آغاز شد.
در روز نخست این رقابت ها که فقط در بخش انفرادی برگزار می شود، علی پاکدامن با غلبه بر نمایندگانی از کره جنوبی، چین، فرانسه، رومانی و بلغارستان در جمع 64 شمشیرباز برتر قرار گرفت.
محمد رهبری نیز در مرحله مقدماتی مسابقات جایزه بزرگ بلغارستان حریفانی از آمریکا، مکزیک و بلغارستان را شکست داده و به جدول 64 نفره صعود کرد. مجتبی عابدینی هم در این مرحله با غلبه بر نمایندگان ژاپن، لهستان، روسیه و بلغارستان موفق به صعود ش.
در جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ بلغارستان اما روز یکشنبه پاکدامن به مصاف "فرولو" از قزاقستان می رود. ضمن اینکه دو نماینده دیگر کشورمان یعنی محمد رهبری و مجتبی عابدنی همرابر هم قرار خواهند گرفت.
این برای دومین بار طی یک سال گذشته است که این دو شمشیرباز اسلحه سابر در یک رویداد مقابل هم قرار می گیرند. سال گذشته در مرحله چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا نیز قرعه بازی ها رهبری و عابدینی را رو در روی هم قرار داد که طی آن عابدینی موفق به کسب پیروزی شد و در نهایت مدال برنز آن مسابقات را از آن خود کرد. 
 

۴ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.