مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا:کسب 4 مدال در دو روز اول مسابقات

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا:کسب 4 مدال در دو روز اول مسابقات
با پایان یافتن روز دوم مسابقات جمع مدالهای کاروان اعزامی به عدد چهار رسید تا نتیجه تلاش دوچرخه سواران کشورمان بیش از پیش خود نمایی کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری: دومین روز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا روز جمعه مورخ دوم خرداد ماه پیگیری شد و از ابتدای روز با برگزاری اولین مسابقه و افتخار آفرینی محمد رجبلو و کسب مقام سوم و مدال برنز ماده دور امتیازی نوید بخش روز پر افتخاری برای تیم ایران بود.

در ادامه پرستو باسطی و بهنام خسرو شاهی که هر کدام در روز اول موفق به راه یابی به جمع چهار فینالیست ماده تعقیبی انفرادی شده بودند طی مسابقات دشواری موفق شدند تا مقام سوم را به خود اختصاص دهند تا با موفقیت های شان جمع مدال های تیم ایران را به عدد 3 در روز دوم و 4 در مجموع برسانند.

در رقابت های دور مقدماتی 200 متر جوانان آقایان، رضا رشنو موفق شد تا با کسب زمان لازم به دور بعد مسابقه راه یابد این در حالی بود که احمد نصر آبادی در این گروه از همراهی هم تیمی اش به دور بعدی جا ماند، در دور مقدماتی 200 متر در رده سنی بزرگسالان آقایان، محمود پراش و حسن علی ورپشتی موفق شدند تا با اقتدار به دور بعد مسابقه صعود کنند. دور بعد مسابقات اسپرینت امروز برگزار می شود.

در رقابتهای اسپرینت جوانان و بزرگسالان بانوان نیز که زهرا خسرو شاهی و آتوسا عباسی موفق شده بودند به جمع 8 نفر برتر راه یابند، در ادامه رقابتشان از رسیدن به مرحله نهایی جا ماندند.

در رشته مدیسون نیز که آخرین رقابت روز گذشته بود با توجه به آسیب محمد رجبلو که مانع از حضورش در ادامه مسابقات شده بود، تیم حسین ناطقی و بهنام خسرو شاهی علیرغم تلاش بسیار نتوانستند موفقیت مد نظر کسب نمایند و به این ترتیب دومین روز رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب 3 مدال برنز برای تیم ایران خاتمه یافت تا جمع مدالهای کاروان اعزامی به عدد چهار برسد که شامل 1 مدال نقره و 3 مدال برنز می باشد.

۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.