تیم ملی امید راهی چین می شود

تیم ملی امید راهی چین می شود
نایب رئیس اول فدراسیون درباره برگزاری نشست کمیته فنی و توسعه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید محمد هادی آیت الهی-نایب رئیس اول فدراسیون گفت: این نشست به منظور بررسی عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت چهارجانبه روسیه بود که خوشبختانه ملی پوشان نسبت به دوره قبل یک پله صعود کرده و عنوان سوم را کسب کردند. در این تورنمنت تیم اسپانیا و روسیه عنوانهای برتر جهان را بدک می کشند ، حضور داشتند که عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان ایران در بازی مقابل این تیم ها موفق و قابل قبول بود. طبق گزارشاتی که شهناز یاری-سرمربی این تیم ارائه کرد، شاهد روند رو به رشد بازیکنان در این تورنمنت چه از لحاظ نتیجه و چه از لحاظ جایگاه مقام بوده ایم.
وی افزود: در ادامه این نشست سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برنامه های تدارکاتی خود را برای حضوری موفق در رقابتهای جام ملتهای فوتسال بانوان اسیا که در فروردین ماه سال 1394 برگزار می شود ارائه کرد که پس از بررسی، موارد نهایی در خصوص اردوها و بازیهای تدارکاتی از طریق سایت رسمی فدراسیون مطرح می شود.
نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص حضور تیم ملی امید در کشور چین گفت: از دیگر بحث هایی که اعضای کمیته فنی و توسعه به آن پرداختند بحث حضور تیم ملی امید در کشور چین به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی و چند بازی دوستانه بود. ضمن اینکه حضور تیم ملی امید برای بازی دوستانه با دو کشور بحرین و اردن بحث و بررسی شد.

۱ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.