کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان- دانمارک/ معصومی به مدال نقره دست یافت، محمدی پنجم شد/ قهرمانی زودهنگام روسها

کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان- دانمارک/ معصومی به مدال نقره دست یافت، محمدی پنجم شد/ قهرمانی زودهنگام روسها
فردین معصومی کشتی‌گیر وزن 120 کیلوگرم کشورمان به مدال نقره‌ی چهل و یکمین دوره‌ی رقابت‌های کشتی آزاد جهان دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در دومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان کهدر شهر هرنینگ دانمارک در حال برگزاریست شب گذشته  فردین معصومی که به ترتیب با شکست کشتی‌گیران کشورهای گرجستان، ترکیه، کانادا و آمریکا به دیدار فینال راه یافته بود، در دیدار فینال با نتایج 2- صفر و 6- صفر مغلوب بلال ماخوف از کشور روسیه شد و به مدال نقره دست یافت.
در وزن 60 کیلوگرم نیز سید مراد محمدی نماینده‌ی کشورمان در دیدار رده‌بندی در دو تایم و با نتایج 1- صفر و 2- صفر مغلوب واسیلی فدروشین از اوکراین شد و پنجم شد.
پیش از این جمال میرزایی در وزن 84 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتایج 2- 1، 1- 2 و 2- 3 مغلوب سالاپرز از کوبا شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل آلداتوف از اوکراین، جمال میرزایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
بر اساس این گزارش، در پایان روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان پس از روسیه که با 53 امتیاز و کسب سه مدال طلا توسط گاتسالوف، کودوخوف و ماخوف، یک مدال نقره توسط ژوکائف، یک مدال برنز توسط لبدف و یک مقام پنجمی توسط قادس‌اف قهرمانی خود را مسجل کرد، تیم آذربایجان با 39 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، تیم ایران با 32 امتیاز سوم است و تیم‌های ترکیه و اوکراین با کسب 27 و 23 امتیاز در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.
این گزارش حاکیست، در وزن 60 کیلوگرم بسیک کودوخوف از روسیه موفق شد در دیدار فینال سلیم‌خان حسین‌اف از آذربایجان را شکست دهد و صاحب مدال طلا شود. در این وزن دلشاد منصوراف از ازبکستان با شکست مائدا از ژاپن به مدال برنز دست یافت در دیگر دیدار رده‌بندی نیز واسیلی فدروشین از اوکراین با شکست مراد محمدی صاحب مدال برنز شد.
در وزن 84 کیلوگرم زوربک سوخیف از ازبکستان با پیروزی مقابل جک هربرت از آمریکا صاحب مدال طلا شد. در این وزن شریف شریف‌اف از آذربایجان با شکست عبدالسلام قادس‌اف از روسیه صاحب مدال برنز شد، در دیگر دیدار رده‌بندی نیز آلداتوف با شکست عبدالسلام‌اف از تاجیکستان به دیگر مدال برنز این وزن دست یافت.
در وزن 120 کیلوگرم نیز بلال ماخوف از روسیه با شکست فردین معصومی صاحب مدال طلا شد در این وزن تراول دلاگنف با غلبه بر مودبادزه از گرجستان به مدال برنز دست یافت و آرزومانیدیس از یونان با شکست رودریگوئز از کوبا به مدال برنز دست یافت.
رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم از ساعت 14:30 فردا به وقت تهران آغاز می‌شود تا تکلیف تیم‌های دوم و سوم این رقابت‌ها مشخص شود.

 

۱ مهر ۱۳۸۸ ۰۶:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.