فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار کرد؛چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی با حضور مدرسین بین المللی تافیسا

فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار کرد؛چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی با حضور مدرسین بین المللی تافیسا
چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی با حضور مدرسین بین المللی تافیسا(فدراسیون جهانی ورزش همگانی) در سالن امیرکبیر دانشگاه خوراسگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمییته ملی المپیک و به نقل از سایت  هیات ورزش های همگانی استان اصفهان، این دوره با حضور دکتر فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، امیر نوربخش باقری رئیس هیات ورزش های همگانی استان اصفهان ومدرسین ایرانی و اعضاء فدراسیون ورزش های همگانی، روز جمعه 26 اردیبهشت ماه آغاز گردید و دکتر پیتر کاپوستین از آلمان و ویم فلورجین از هلند به عنوان مدرسین بین المللی و مدرس فدراسیون جهانی ورزش همگانی، دکتر میترا روحی، دکتر شهرام میرزمانی، دکترنادر شکری و دکترشهرام علم نیز مدرسین ایرانی این دوره از فدراسیون ورزش های همگانی کشورمان هستند.
دبیر فدراسیون ورزش های همگانی در افتتاحیه چهارمین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی با بیان اینکه سال 93 برای این فدراسیون، سال آموزش نامگذاری شده، گفت: تاکید فدراسیون در سند راهبردی تدوین شده، برگزاری دوره های آموزشی بیشتر است.
دکتر شهرام عَلم افزود: از اهداف فدراسیون، ضرورت برگزاری دوره های تکمیلی و درجه دو به بالا برای تربیت نیروهای متخصص جهت تامین نیروی انسانی در سال های آینده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های گذشته، نگرش و رویکرد خوب و متفاوتی به ورزش همگانی وجود داشته  که می توانیم در سطوح ونهادهای مختلف از این رویکرد و نیز اقبال مردم به ورزش همگانی به عنوان فرصت استفاده کرده و ورزش همگانی را توسعه داده و به صورت علمی تر دنبال کنیم.
دبیر فدراسیون ورزش های همگانی کشور با اشاره به آیات و روایات آسمانی در خصوص ورزش همگانی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) فرموده اند که بازی و تفریح کنید، چراکه دوست ندارم در بین شما خشونتی دیده شود. رهبر انقلاب نیز ورزش همگانی را مانند تغذیه لازم و ضروری دانسته که مختص فرد یا افراد خاصی نیست. ایشان امر به ورزش را امر به معروف اعلام کرده اند که این موضوع به مثابه فرصت برای اهالی ورزش همگانی است و باید از آن استفاده کنیم.
وی با اعلام این خبر که وزیر ورزش و جوانان به دولت طرح تفکیک معاونت توسعه ورزش همگانی از بخش بانوان را ارائه کرده اند، گفت: این طرح به تصویب رسیده و بزودی اعلام می شود و این استقلال یک فرصت است که پشتیبان خوبی برای ورزش های همگانی در کلیه سطوح و نهادها خواهد بود.
شهرام علم یادآورشد: اولین دوره مدیریت و رهبری در ورزش همگانی به میزبانی کیش و دوره دوم و سوم به میزبانی تهران برگزار شد و اصفهان میزبان چهارمین دوره است و از دکتر فروغی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان و از امیر نوربخش باقری و تیم کاری اش در هیات ورزش های همگانی استان اصفهان، به خاطر تقبل میزبانی و کار های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر این دوره، تشکر می کنم.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.