بازدید رئیس کمیته ملی المپیک لهستان از آکادمی ملی المپیک

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک لهستان از آکادمی ملی المپیک
رییس کمیته ملی المپیک لهستان ضمن دیدار با شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، آنژاکرانیسچی رئیس کمیته ملی المپیک لهستان و رییس فدراسیون هندبال این کشور به همراه هیئتی متشکل از مدیر اجرایی کمیته ملی المپیک و دبیر فدراسیون هندبال لهستان صبح امروز با رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این بازدید مهندس شاهرخ شهنازی ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم گفت : آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران در حدود 12 سال پیش و قبل از بازیهای آسیایی 2002 پوسان و المپیک 2004 آتن افتتاح شده است
رییس آکادمی ملی المپیک همچنین ضمن معرفی بخشهای مختلف این مجموعه و فعالیتهای آنها افزود: هدف اصلی افتتاح آکادمی ملی المپیک ارزیابی آمادگی ورزشکاران با انجام آزمونهای آمادگی جسمانی برای شرکت در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی و بازیهای المپیک است.
پس از خیر مقدم و صحبتهای مهندس شهنازی، آقای آندره آنژاکرانیسچی رئیس کمیته ملی المپیک لهستان نیز ضمن تشکر از خوش آمد گویی و پذیرایی گفت : ما در لهستان اینچنین امکانات مجهزی نداریم و واقعا به کمیته ملی المپیک شما به دلیل داشتن این امکانات تبریک می گویم.
وی ادامه داد: با توجه به این امکانات و تجهیزات امیدوارم در بازیهای آسیایی و المپیک آینده شاهد موفقیت ورزشکاران ایرانی باشیم.
پس از صحبتهای دو طرف و تبادل هدایا به یکدیگر، رییس کمیته ملی المپیک لهستان و هیات همراه از امکانات و بخشهای مختلف شامل مرکز سنجش و توسعه قابلتیهای جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی و کتابخانه این مجموعه بازدید و با فعالیتهای آنها آشنا شدند.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.