روئینگ سوار اعزامی به مسابقات کاپ آسیا:ژاپن فرصت مناسبی برای نشان دادن قدرت روئینگ ایران به آسیا است

روئینگ سوار اعزامی به مسابقات کاپ آسیا:ژاپن فرصت مناسبی برای نشان دادن قدرت روئینگ ایران به آسیا است
عضو تیم ملی روئینگ چهارنفره کشورمان بیان کرد: در کاپ آسیا نشان خواهیم داد که در بازیهای آسیایی رقیب سرسختی برای روئینگ سواران آسیایی هستیم. پس از تجربه ای که حضور 6 ساله روئینگ در ایران بدست آورده در بازیهای آسیایی به دنبال کسب نتایج درخشان هستیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛خشایار عباس آبادی ادامه داد: در کاپ ژاپن در ماده چهارنفره سنگین وزن 12 تیم حضور دارند و رقابت بسیار بالاست. ما هم مدتی است که در رقابت بین المللی حضور نداشتیم و کاپ آسیا فرصت خوبی برای آشنایی با وضعیت رقبا و قرار گرفتن در شرایط مسابقه است.
وی تصریح کرد: از اواخر اسفند ماه سال گذشته تمریناتمان را با هدایت محمدعلی قرائت انجام دادیم. شرایط خوبی با قرائت داریم و او از ابتدای آغاز روئینگم مربی ام بوده و از تمرین تحت نظر او بسیار راضی هستم. قرائت مربی با دانشی است و شرایط ورزشکاران را درک می کند.
ملی پوش تیم ملی روئینگ در خصوص عدم وجود پیست استاندارد در کشور تاکید کرد: بارها این حرف توسط همه بچه ها و مربیان زده شده اما واقعا تمرین در پیست استاندارد در روئینگ مهم است. رقبای ما در همین آسیا در شرایط بسیار خوبی تمرین می کنند. مثلا شما پیشرفت هندی ها را ببینید، آن ها با تجهیزات پیشرفته کار می کنند و نتیجه اش را هم دیده اند.
عباس آبادی از امیدواری اش برای کسب مدال در کاپ آسیا خبر داد و خاطرنشان کرد: با تمام این احوال ما تلاشمان را خواهیم کرد. فکر می کنم در کاپ آسیا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم اما امیدوارم مسئولین ورزش نیز توجه ویژه ای به رشته پر مدال روئینگ داشته باشند.

 

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.